Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Испания: Фетел бе най-бърз преди квалификациите

21.05.2011 13:09
Туит

Себастиан Фетел (Red Bull) записа само една обиколка за време в последната трета тренировка за Гран на Испания и въпреки това оглави колоната, подобрявайки с 84 хилядни резултата на своя съотборник Марк Уебър.

Фетел завъртя три инсталационни тура в началото на сесията и веднага се прибра в гаража заради технически проблем. Той бе и причината механиците на Red Bull да работят активно по задната част на неговия автомобил, който бе разглобен буквално до последните минути на тренировката. Все пак Фетел излезе на „Каталуня” за един-единствен опит в самия й край и въпреки че допусна някои минимални грешки, подобри с 84 хиляди резултата на Марк Уебър.

Преди това австралиецът контролираше изцяло развоя на тренировката и бе категорично най-бързият пилот не само с мекия комплект гуми, но и с твърдия, който използваше в началото на сесията. В крайна сметка обаче Марк трябваше да се задоволи отново с второто място, въпреки че за разлика от Фетел имаше на разположение пълните 60 минути.

Естествено, остава въпросът какво количество гориво е имало в автомобилите на двамата пилоти на Red Bull, но това касае единствено разпределението на силите между самите тях. Защото австрийският тим отново бе на светлинни години пред останалите и спрямо третия Михаел Шумахер (Mercedes), който завърши на 1,350 секунди зад Фетел в крайното класиране.

Седемкратният световен шампион отново показа, че автомобилът на Mercedes има отлична скорост в квалификационно темпо, но вероятно в състезателно, с повече гориво и с твърдите гуми, четвъртият и петият от тренировката днес Люис Хамилтън и Дженсън Бътън ще имат предимство. Шестият Нико Розберг този път бе по-бавният пилот на Mercedes, а Камуи Кобаяши изведе екипа на Sauber на престижното седмо място пред отбори като Renault и Ferrari.

Виталий Петров (Renault) остана осми, но това едва ли е най-сериозният проблем за Ерик Булие и неговия тим, тъй като в средата на сесията автомобилът на съотборника му Ник Хайдфелд се запали. За щастие германецът се измъкна невредим, но в гаража на Renault предстои много работа преди началото на квалификациите в 15:00 българско време.

Проблеми, макар и не толкова съществени, имаше и в бокса на Ferrari. ФИА информира италианците, че тяхното ново задно крило не отговаря на изискванията на правилника и Фернандо Алонсо и Фелипе Маса бяха принудени да използват старата версия. Това се отрази драстично върху баланса на F150 Italia и испанецът завърши едва девети, а Маса – единайсети. Между тях място намери Рубенс Барикело (Williams).

Коментари
comments powered by Disqus