Себастиан Фетел (Red Bull) направи сериозна заявка за спечелването на деветата си победа през настоящия сезон, след като записа най-бързата обиколка във втората свободна тренировка за Гран при на Сингапур.
За разлика от първата сесия, която бе скъсена на един час заради проблемите с бордюрите, втората протече нормално за голяма част от състезателите. Двама от тях обаче със сигурност са недоволни. Дженсън Бътън (McLaren) напусна своя болид в момента, когато тренировката бе преполовена, тъй като допусна грешка в 14-и завой и впоследствие не можа да превключи на задна предавка. Пол ди Реста пък прекара почти цялата сесия в очакване на неговите механици да отстранят повредите по хидравликата и спирачките на автомобила на Force India. В резултат двамата остана съответно на десета и тринайсета позиция, което далеч не отговаря на реалното им темпо.
Реалното темпо на Фетел пък за пореден път остави без отговор конкуренцията. Световният шампион бе най-бърз както с меките, така и със супер меките гуми и логично завърши втората тренировка начело. Единствено при състезателните симулации с повече гориво Фетел нямаше осезаемо предимство и даваше времена, сходни с тези на втория Фернандо Алонсо (Ferrari).
Лидерът от сутрешната сесия Люис Хамилтън определено изпитваше затруднения с контрола над своя автомобил и така и не се възползва от златните обиколки на своите по-меки гуми. Въпреки това пилотът на McLaren успя да сглоби трите сектора и да изпревари с нищожните пет десети Фелипе Маса (Ferrari), който завърши сесията с четвърто време.
Марк Уебър (Red Bull) пак не използва напълно потенциала на своя автомобил и завърши пети, като той бе и последният състезател, който остана в секундата на лидера. За сравнение Михаел Шумахер (Mercedes GP) е на две секунди зад Фетел, въпреки че завърши шести.
Седмият Адриан Сутил отново показа, че Force India разполага с по-бърз автомобил от Sauber в квалификационни условия, след като остави зад себе си Серхио Перес и Камуи Кобаяши, а челната десетка допълни Дженсън Бътън.
Грешките не бяха рядкост по време на втората тренировка и дори опитни състезатели като Маса и Шумахер „облизаха” предпазните заграждения на “Марина Бей”. Само един по-сериозен инцидент обаче имаше по време на деветдесетминутната сесия и негов автор стана Сеастиен Буеми. Пилотът на Toro Rosso отвори прекалено предпоследния завой и катастрофира половин час преди финала, което го остави на незавидната деветнайсета позиция.
Третата свободна тренировка за Гран при на Сингапур е в събота от 14:00 българско време.