Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Хамилтън излезе начело след първата тренировка

23.09.2011 14:42
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Сингапур, която бе скъсена с половин час заради проблеми с бордюрите на уличното трасе.

Състезателният уикенд на „Марина Бей” определено не започна по най-добрия начин, тъй като първата сесия бе скъсена с цял половин час. Причината за това бяха бордюрите в завои 3 и 14, които служителите на пистата трябваше да отстранят заради това, че анкерите на голяма част от тях се бяха охлабили след края на тренировката от азиатската Porsche купа. В допълнение сесията бе прекъсвана на два пъти – първият заради спирачките на Хейки Ковалайнен (Lotus), които се запалиха половин час след същинския старт, а вторият – отново заради проблеми с бордюра, но на седми завой.

Въпреки постоянните спирания и ограниченото време Люис Хамилтън и Себастиан Фетел (Red Bull) наложиха страхотно темпо в рамките на последния половин час. Настоящият световен шампион и потенциален двукратен първи падна под границата от 1:50 минути, но четвърт час преди финала Хамилтън спря хронометрите на 1:49.515. Последва нова размяна на бързи обиколки, като в крайна сметка британецът излезе своеобразен победител с резултат 1:48.599.

Третият Марк Уебър остана на близо секунда и половина зад Хамилтън, като една от причините за това е, че в средата на сесията пилотът на Red Bull удари леко Тимо Глок (Virgin) в 22-и завой и пое към бокса за смяна на предното крило. Последиците за германеца обаче бяха далеч по-тежки, тъй като спуканата при инцидента гума го принуди да прекрати преждевременно подготовката си заради ограничените до два комплекта прайм и един опшън Pirelli PZero в петъчния ден.

Фернандо Алонсо (Ferrari) направи само една чиста обиколка и логично остана четвърти, следван от Дженсън Бътън (McLaren), който подобно на шестия Фелипе Маса (Ferrari) имаше сериозни проблеми с баланса на своя автомобил. Челната десетка допълниха Адриан Сутил (Force India), Михаел Шумахер (Mercedes), Пол ди Реста (Force India) и Нико Розберг (Mercedes). Резултатите на всички пилоти от първата свободна тренировка може да видите тук.

Втората сесия стартира в 16:30 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus