Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Алонсо поведе колоната

06.05.2011 11:44
Туит

Фернандо Алонсо (Ferrari) бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Турция, четвърти кръг за сезон 2011 във Формула 1. Световният шампион Себастиан Фетел (Red Bull) катастрофира половин час преди края на сесията.

Дъждът беляза началото на турската Гран при, което стана и причина част от отборите да ограничат до минимум програмите си. Състезателите на McLaren например завъртяха по една инсталационна обиколка в началото на сесията и моментално се прибраха в гаражите си, което е и причината Бътън и Хамилтън да останат в дъното на таблицата с времената.

От водещите състезатели пръв Фернандо Алонсо оглави класирането, но 50 минути преди края той бе изместен от Нико Розберг (Mercedes), като и двамата пилоти в този етап от тренировката използваха гуми за мокра писта. При последвалите опити с интермедиа обаче испанецът нямаше конкуренция и с резултат 1:38:670 зае челната позиция, която запази до края на сесията.

Всички с любопитство очакваха да разберат какъв ще бъде отговорът на Red Bull, но той така и не дойде, защото половин час преди края Фетел атакува прекалено агресивно бордюра при излизането от завой номер осем и след като изгуби изцяло контрола над своя автомобил, се заби в предпазните заграждения. Окачването на неговия болид пострада сериозно при удара, което поставя под въпрос участието му във втората сесия.

Екипът на Mecedes явно се чувстваше комфортно при нетипичните за Гран при на Истанбул условия и пласира и двамата си състезатели в челната тройка, като Нико Розберг отново бе по-бърз от Михаел Шумахер. Renault също бе на ниво, за което свидетелстват четвъртото място на Ник Хайдфелд и петото на Виталий Петров.

Хлъзгавата писта стана причина за множество грешки от страна на пилотите, главно в единайсети завой, където аквапланингът бе ясно изразен. Дори Михаел Шумахер се завъртя там, но най-куриозно бе изпълнението на Пастор Малдонадо (Williams) в самия край на сесията, когато при опитите си да върне своя автомобил на пистата, венецуелецът се удари в предпазните заграждения и повреди окачването си.

Вторатата свободна тренировка за Гран при на Турция започва в 14:00 часа.

Коментари
comments powered by Disqus