Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Унгария: Уебър бе най-бърз преди квалификацията

28.07.2012 12:04
Туит

Марк Уебър (Red Bull) завърши пред Люис Хамилтън (McLaren) в третата свободна тренировка за Гран при на Германия. Разликата между двамата бе само 93 хилядни.

След променливите атмосферни условия в петък ясното небе и високите температури най-накрая се настаниха трайно на „Хугароринг”. Това даде възможност на отборите да работят необезпокоявано по подготовката си за предстоящите квалификации и стана причина за голямата активност на пистата още в самото начало на третата сесия. Жан-Ерик Верн (Toro Rosso) записа първата обиколка за време, след което обаче лидерите бързо окупираха челото.

Двамата съотборници в екипа на Red Bull Марк Уебър и Себастиан Фетел не бяха доволни от вчерашната си подготовка и настройките на RB8, но явно направените след втората сесия корекции дадоха резултат, защото си разменяха една след друга бързите обиколки в рамките на първия четвърт час. Кими Райконен (Lotus) обаче, който заяви, че най-накрая е установил какво му липсва по отношение на квалификационното темпо, спря хронометрите на 1:22.718 и излезе начело.

Финландецът остана близо десет минути на върха преди Люис Хамилтън да запише новия най-бърз тур - 1:22.224, след което отново да вдигне летвата и то с цяла половин секунда. В този момент обаче Red Bull изведе двамата си пилоти на пистата с меките гуми на Pirelli, което даде възможност на Фетел да си върне първото място, а в крайна сметка - на Уебър да запише рекордната за целия състезателен уикенд обиколка - 1:21.550.

Това се случи половин час преди края на сесията, но въпреки това нито един от състезателите не можа да подобри неговото постижение. Една от причините за това е, че автомобилът на McLaren не се представяше толкова добре със софт оцпията на Pirelli P Zero, колкото с медиум и остави Хамилтън на 95 хилядни зад Уебър, а Бътън – на цели седем десети и съответно на десета позиция в таблицата с времената.

Фетел се смъкна на трета позиция, а Бруно Сена (Williams) затвърди отличното си представяне от петъчните тренировки с четвърта позиция днес. Бразилецът дори изпревари Фернандо Алонсо, който бе твърде пестелив и завъртя само 13 тура. По същия начин протече тренировката и за неговия съотборник в екипа на Ferrari Фелипе Маса, който със своите 15 обиколки стигна до осмата позиция.

Между двамата пилоти на Ferrari завършиха тези на Lotus. Темпото на Кими Райконен не бе толкова силно с меките гуми, колкото с медиум комплекта и той остана шести, а Ромен Грожан даде седмо време, въпреки че записа рекорден резултат във втория сектор. Не е изключено финалното излизане на французина да е направено с нов комплект меки гуми, което може да се отрази на представянето му в квалификациите. Те започват в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus