До няколко години концернът ще продава 200 000 лекотоварни автомобила годишно
Концернът Great Wall Motor (GWM) създаде отделна марка Great Wall Pickup (изписана с йероглифи), която трябва да стане един от трите най-добри производители на пикапи в света. Лидерската позиция в Китай се подразбира от само себе си: след няколко години марката ще продава 200 000 пикапа всяка година и ще завладее до 40% от пазара. Планът за производство на нови модели до 2021 г. изглежда така 5 + N, което означава, че може да очакваме шест лекотоварни автомобила. Оказва се, че в структурата на GWM отговорни за пикапите са Haval и Wey, а електрическите лежат на раменете на бранда Ora, а Great Wall ще изключи от моделната си гама последния седан C30 и ще хвърли цялата си сила върху пикапа Wingle. И той ще стане флагманският модел .
Това е новият модел на Great Wall Wingle 7, който се присъединява към "петицата" и "шестицата". Тойще има две дължини (5095, 5395 мм) и междуосие (3050, 3350). Широчина и височина – съответно 1800 и 1760 мм. Става ясно е, че товарната платформа ще има също две версии - 1380 и 1680 мм. Широчина - 1460, височина на страниците - 480 мм. Все пак кабината остава двойна.
За пикапа Wingle 7 са предвидени задно предаване и задвижване на всички колела, турбодизелов двигадел 2,0 (143 к.с., 315 Нм) и шестстепенна механична предавателна кутия. В кабината има многофункционален волан, медиен център със сензорен дисплей, климатик, отопляеми предни седалки, круиз контрол и т.н. Цените все още не са обявени, датата на началото на продажбите също. Няма съмнение, че Great Wall, който се превръща в марка Pick-up, ще разшири експанзията си на чужди пазари. За тънкостите на стратегията на концерна ще разберем, когато излезе документ на английски език.