Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i20: Богатият наследник

07.10.2008 23:36 1
1
2571835468
Туит

В Париж корейците разкриха петврат хечбек, който ще замени модела Getz в началото на 2009 година. Дизайнът на автомобила е дело на специалисти от Рюселсхайм.

i20 разполага с удължено междуосно разстояние, което обещава широко вътрешно пространство. Сред задвижващите агрегати попадат 1,2 (78 к. с.), 1,4 (100 к. с.) и 1,6-литрови бензинови машини (126 к. с.), както и четири дизела (75, 90, 115 и 128 к. с.). 

В Париж бе представена и екологична линия, носеща обозначението i-blue. Нейните показатели ще са 1.4 CRDi с производителност от 90 к. с. и 220 Нм максимален въртящ момент. Стандартната 5-степенна трансмисия ще бъде заменена с шестстепенна, а клиренсът ще бъде скъсен с 15 милиметра. Очакват се още: незначителни изменения на каросерията в името на по-добрата аеродинамика; монтирането на гуми с по-ниско съпротивление на търкаляне, както и специално масло за мотора. 

Целта на корейските конструктори е да понижат средния разход до 3,75 литра дизел и 99 грама CO2 на км. Икономичната версия на i20 ще навлезе в европейския пазар в средата на 2009 година.
Коментари

Батето
Никак не прилича на Опел Корса и Астра, нито пък страничната извивка е крадена 1:1 от новата Ланча Делта, чудесен дизайн са направили момчетата от Хюндай, браво на тях, пак са надминали себе си :-D :-D :-D :-D :-D :-D

comments powered by Disqus