Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motor Еurope отбелязва рекордни продажби

18.04.2016 13:25
Туит

Най-добри резултати за първото тримисечие според най-новите данни за отрасъла

Според новите данни на Европейската асоциация на производителите на автомобили - ACEA, регистрацията на автомобили Hyundai в Европа достигна нов връх през първото тримесечие на тази година. Със 126 519 регистрации в региона компанията постигна ръст от 5,5% в сравнение със същия тримесечен период на 2015 г., който беше предишният най-добър за първото тримесечие.

След неговия рекорден старт моделът All-New Tucson продължава да бъде най-продаваният модел на марката в Европа. Успешният компактен SUV се очаква да поддържа силното си представяне, след като току-що беше подобрен чрез въвеждането на нов 1.7-литров дизелов двигател с 141 к.с., седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, предлагайки по-голям избор за клиентите.

Също така в основата на европейската продуктова гама, New i30 е другият модел, който ще има по-нататъшен ръст, ползвайки се от нов дизайн, нови двигатели и нови функции, след промяна на фейслифта миналата година.
Като цяло 80% от гамата модели на Hyundai беше освежена или подменена през 2015 г., с което тя стана по-привлекателна за клиентите.

В бъдеще ще има още нови продукти, които ще помогнат за поддържане на положителния импулс за марката. Сред тях моделите Santa Fe и Grand Santa Fe са подобрени по отношение на стайлинг, безопасност и технология. И New i20 Active наскоро излезе на пазара, разширявайки семейството модели кросоувър и SUV, в отговор на тенденцията търсене на такива лайфстайл автомобили.

През втората половина на тази година звезда на Автомобилното изложение в Женева ще стане най-новият модел, който ще въведе Hyundai Motor в нов сегмент: All-New IONIQ. Това е първият автомобил в света, който се предлага с три електрифицирани задвижващи системи: хибридна, електрическа и плъгин хибридна. Въвеждането му отличава Hyundai Motor като единственият автомобилен производител, който предлага четири електрически решения, включително и водородна горивна клетка.

Томас A. Шмид, главен оперативен директор на Hyundai Motor Europe, заяви: "Благодарение на нашата млада продуктова линия и увеличаване на присъствието в нови сегменти, рекорден брой клиенти отново избраха автомобилите Hyundai. Очакваме нарастващото търсене на нашите модели да продължи, тъй като ние ще представим допълнителни нови автомобили и нови технологии през следващите месеци”.

Коментари
comments powered by Disqus