Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar XKR-S Convertible: Мога да летя!

16.11.2011 14:22
Туит

Jaguar показа в Лос Анджелис кабриолет версията на XKR-S. Това е „най-мощният и бърз открит GT модел“, който британците са произвеждали някога.

XKR-S може да тежи 1800 кг заради подсилената конструкция, но пък ускорява от място до 100 км/ч за 4,2 секунди при ограничена по електронен път на 300 км/ч максимална скорост. Това е възможно благодарение на петлитровия V8, който с помощта на двойния механичен компресор и по-ефективните с 20% интеркулери генерира 550 к.с. и 680 Нм. Те се предават към колелата на задната ос посредством шестстепенна автоматична скоростна кутия и активен диференциал.

Според Jaguar това е най-силно устойчивият на усукване автомобил в класа (градус при 16 500 Нм), което в комбинация с модифицираното окачване гарантира отличната му водимост. Размерността на пружините, например, е с 28% по-висока, предните шарнири са нови, а тампоните на задните амортисьори са значително по-твърди от тези на купето.

"Тъй като XK е проектиран с идеята за кабриолет, той има отлична структурна цялост“, обяснява Майк Крос, отговорен за шаситата в Jaguar. „Това направи възможно спортните настройки на очакването, приложени при купето XKR-S, да се използват за създаването на един кабриолет, в който няма място за компромиси.“

Теглото на XKR е останало в границите на 1800 кг не само благодарение на алуминиевата конструкция, но и с помощта на 20-цоловите олекотени колела с гуми на Pirelli, специално разработени за модела (Pirelli P-Zero 255/35 ZR20 и 295/30 ZR20). Зад тях срамежливо надничат 380-милиметровите (376 мм за задната ос) дискове и алуминиевите спирачни апарати, които осигуряват 44% по-голяма контактна площ (31% за задната ос) на накладките спрямо стандартния XK.

От Jaguar не публикуват информация за цената, но по всяка вероятност тя ще надхвърля 100 000 паунда (117 000 евро).

Коментари
comments powered by Disqus