Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JMS Audi A5: Урок по немски

15.11.2012 12:13 5
5
2571894909
Туит

Немската тунинг компания JMS Fahrzeugteile GmbH представи програмата си за фейслифта на Audi A5. За съжаление промени по двигателя няма.

Бодикитът на JMS включва лип за стандартната предна броня (във версиите кабриолет, купе и Sportback) и допълнителен дифузор (за кабриолета и купето), които са комбинирани с 20-цоловите колела Oxigin 14 (гумите са 255/30-20).

По самия двигател няма промени, но стандартната изпускателна система отстъпва място на нова, която е изработена от неръждаема стомана и завършва с четири накрайника. Към тях екипът на JMS добавя койловъри на KW, благодарение на което клиренсът на предната ос е намален с 45 мм, а на задната – с 40 мм.

Комплектът колела очаквано е най-скъпият компонент в програмата на JMS със своите 2999 евро. Изпускателната система ще ви струва 1797 евро, а койловърите на KW – 499 евро. 

Коментари

до: До горния коментар
Всички фенове на френските коли ли са такива простаци и малоумници!?

Анонимен
Няма по-добри автомобили от немските, Лионче! Толкова си се побъркал, че няма какво да кажеш и си копираш малоумните коментари. Вече е подаден сигнал срещу теб, за насилие и проповядване на омраза в интернет пространството, граждански иск също за обидите който пишеш тук! Весели празници.

Silver Lion
Какво говорите за немско качество? В България почти всеки втори автомобил VW, Mercedes, Audi, BMW е с развалени мигачи и аварийни. Все става така, че ги виждам как изпреварват, завиват или спират без да им светят съответните светлини. Шегата настрана, но вие ми кажете това липса на култура на шофьорите ли е или просто тези коли не се нуждаят от подобни индикации,ИЛИ ПРИ НЕМСКИТЕ КОЛИ МИГАЧИТЕ СА ЕКСТРА ЗА КОЯТО СЕ ЗАПЛАЩА ДОПЪЛНИТЕЛНО?

Анонимен
Човек обърни се към психолог или психиатър! Написал си не знам колко по ред безсмислени изпълнени със злоба и омраза коментари, един след друг с различни никове, но с едни същи пунктуални и граматически грешки. В Република България има закон за насаждане на омраза, надявам се, тук на помощ от колегите и админа, да подадем сигнал и евентуално бъдеш изправен пред съд.

Silver Lion
Какво говорите за немско качество? В България почти всеки втори автомобил VW, Mercedes, Audi, BMW е с развалени мигачи и аварийни. Все става така, че ги виждам как изпреварват, завиват или спират без да им светят съответните светлини. Шегата настрана, но вие ми кажете това липса на култура на шофьорите ли е или просто тези коли не се нуждаят от подобни индикации,ИЛИ ПРИ НЕМСКИТЕ КОЛИ МИГАЧИТЕ СА ЕКСТРА ЗА КОЯТО СЕ ЗАПЛАЩА ДОПЪЛНИТЕЛНО?

comments powered by Disqus