През 2020 г. компанията продаде 4391 кросоувъра Urus, което е 59% от всички продажби
Кросоувърът Lamborghini Urus, представен през декември 2017 г., ще бъде подложен на обновяване тази година и ще получи префикса Evo към името си. Със сигурност можем да предвидим промени в салона (преден панел, мултимедийна система, климатраник), а снимките от тестовете говорят за скромни подобрения в екстериора. Рано е да се каже далимощността на Urus ще бъде промененаслед рестайлинга. От примерите в тунинга на този модел знаем, че само смяната на блока за управление и изпускателната система позволява допълнителни 130 к.с. от двигателя, но италианците могат да се ограничат например до десетина .
Осемцилиндровият битурбо агрегат 4,0 на Urus все още развива 650 к.с. и 850 Нм, позволявайки на кросоувъра да ускоро до 100 км/чза 3,6 сек. Двигателят работи в тандем с осомстепенна автоматична трансмисия и постоянно задвижване на четирите колела.
В предната броня променат формата на плочите (това е особено забележимо при страничните въздухозаборници), а отзад, на пръв поглед, почти всичко е същото, въпреки че зад арките на задните колела се виждат нови прорези за вентилация. Със запазената форма светлините и фаровете ще коригират графиката вътре.
Подобренията в задвижващата система няма да навредят, ако компанията иска да върне титлата на модела Urus за най-висока максимална скорост сред серийните кросоувъри (сега тя е 305 км/ч), която бе подобрена Bentayga Speed (306 км/ч) през 2019 г. А кросоувърът Ferrari Purosangue, който се подготвя за пускане през 2022 г., е силен конкурент.
През 2020 г. компанията продаде 4391 кросоувъра Urus, което представлява 59% от всички продажби на марката за тази година (7430 павтомобила).
Слуховете за специална високоскоростна модификация на Urus SV все още не са потвърдени. Но друга модификация, плъгин хибрид, е официално обещана. Така че може би ще бъде добавен към асортимента на Urus заедно с фейслифта. Естествено, от такава версия си струва да се очаква задвижваща система, подобна на Cayenne Turbo S E-Hybrid (680 к.с., 900 Нм), само мощността на Lamborghini може да бъде по-висока. Между другото, хибридният Porsche Cayenne бее модернизиран миналата година, като увеличи капацитета на батерията от 14,1 кВтч на 17,9 кВтч.