Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

M-Sport очаква повече скорост в Аржентина

21.04.2016 15:49
Туит
M-Sport очаква повече скорост в Аржентина

Грешка в мапинга на двигателя е причината пилотите на M-Sport да изостанат толкова назад спрямо конкурентите си на рали „Мексико” миналия месец.

След наказанието на Дани Сордо в Мексико трети завърши Мадс Йостберг, но пилотът на M-Sport остана на смразяващите 5:36 минути зад победителя Яри-Мати Латвала. Една от причините за слабото представяне на норвежеца е грешката, която екипът на M-Sport е допуснал при подготовката на Fiesta RS WRC.

„Когато автомобилите се върнаха в базата ни, открихме че има проблем”, обяснява тим-шефът Малкълм Уилсън. „Ставаше въпрос за грешка с мапинга, която отстранихме за старта в Аржентина. Без съмнение пилотите щe усетят разликата в реакцията на двигателя и въртящия момент.”

По традиция Мадс Йостберг се представя на ниво в тежките макадамови състезания, като и Аржентина не прави изключение. Норвежецът има два подиума там – през 2012 г. с частния си тим Adapta и през 2015 г. със Citroen. Сериозните дъждове в региона и калните етапи обаче могат да се окажат прекомерно предизвикателство за него.

Далеч по-тежка обаче е ситуацията за другия пилот на тима - Ерик Камили. Французинът завърши само един от трите старта досега – 16-и в Мексико, и катастрофира във всеки един от тях. Изричната заповед на Малкълм Уилсън е да стигне до финала в Аржентина. В противен случай е много вероятно M-Sport да се откаже от услугите му.

„Той ще завърши това състезание”, категоричен е Уилсън. „Знае добре какво трябва да направи. Просто трябва да е разумен във всяка една от отсечките. За него това състезание е много важно от психологическа гледна точка.”

Рали „Аржентина” стартира със суперспециалния етап в Кордоба тази нощ в 04:08 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus