Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati ще комбинира дизеловите си двигатели със специална аудио система

30.05.2012 11:29 2
2
2571893295
Туит

Напоследък използването на аудиосистемите, за да се симулира по специфичен звук на двигателя, става все по-активно, главно заради навлизането на електрическите системи за задвижване. При Maserai целта обаче е друга.

При електромобилите класическият звук на ДВГ се симулира на първо място от съображения за сигурност, на второ – чисто за забавление на водача. При новата генерация BMW M5 обаче баварците заложиха на тази схема, защото новият V8 с принудително пълнене отстъпваше сериозно по този показател на атмосферния V10, който работеше под капака на E60.

Идеята на Maserati е сходна с тази на баварците. В случая обаче тя не се отнася до произвежданите от Ferrari бензинови двигатели, а до дизелите, които по всяка вероятност ще намерят място в продуктовата гама на компанията в близко бъдеще.

В момента италианците работят върху два нови модела, базирани на Quattroporte, както и върху серийната версия на Kubang. Те ще могат да се поръчват с дизелов мотор, но за да запазят характерния за двигателите от Маранело звук, инженерите на Maserati ще ги оборудват и с новата аудио система.

Коментари

SS
Наскоро ламборгини сега пък и мазерати тея марки традиции за тях вече няма, СУВ автомобилите са най-безмисления клас а да си го купиш и да караш в града с него е още по-безмислено.

Bojidar
Eh Audi go napravi tova v A6 Bi-TDI , otdavna ....

comments powered by Disqus