Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SLS AMG GT3: Пистово бъдеще

01.04.2010 09:31
Туит

Mercedes-Benz представи новия си състезателен автомобил по време на нюйоркското автомобилно изложение. SLS AMG GT3 ще се появи на пистата през следващата година.

Инженерите са използвали обилно количество карбон, за да модифицират екстериорното покритие на автомобила. Той разполага с нова престилка отпред и големи въздуховоди. Малки дефлектори са инсталирани пред всяко от предните колела, калниците също са доста раздути, за да осигурят още аеродинамично притискане към пътя.

Пролуката в капака на двигателя позволява по-бързото му и ефективно охлаждане, както и отворите в задната част на предните калници. Отзад автомобилът е снабден с масивен оребрен дифузор, както и не по-малко впечатляващо крило. За допълнително редуциране на теглото страничните и задното стъкла са заменени от поликарбонатни.

Според данните на производителя Daimler двигателят на Mercedes-Benz SLS AMG GT3 – 6,3-литровият V8, е претърпял незначителни модификации и остава „идентичен с използвания в масовия модел”. С редуцираното тегло състезателният автомобил ускорява до 100 км/ч за 3,7 сек., което е с 0,2 сек. по-добро време от това на „цивилната” версия. Пак по данни на Daimler максималната скорост достига 300 км/ч.

Mercedes-Benz SLS AMG GT3 покрива състезателните критерии на ФИА за участие в състезания от клас GT3. Дебют на пистата новият автомобил ще направи през следващата година в набиращите все по-голяма популярност серии за богати любители пилоти.

Холомогацията на модела ще бъде завършена през март следващата година, преди да видим Mercedes-Benz SLS AMG GT3 на пистата, включително и в 24-часовите надпревари на легендарните писти „Спа” в Белгия и „Нюрбургринг” в Германия. Поръчки за модела ще се приемат от началото на есента, а доставките ще бъдат изпълнени преди началото на сезон 2011.

Коментари
comments powered by Disqus