Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Merdrad Porsche Cayenne Turbo: Две врати са излишни

02.06.2010 09:54
Туит

Вероятно не сте чували за английските тунери от Merdrad. И ние не сме или по скоро не бяхме, но проектът Porsche Cayenne Turbo 2 Door Coupe ни отвори очите за тях.

Лицето Мердрад е прекарал пет години в Gemballa (точно така, популярният тунер на суперскъпи автомобили, чийто собственик изчезна безследно в началото на тази година), след което е отворил свое собствено ателие. Интересното е, че сайтът на Merdrad дори използва домейна на Gemballa в британската му версия. Но нека се върнем върху проекта, който стана причина неизвестната досега компания да попадне на страниците на ams.

Porsche Cayenne Turbo 2 Door Coupe, както сами можете да предположите, е програма, която превръща луксозния SUV в двуврато купе. Трансформацията се предлага както за първата генерация на модела, така и за втората, представена по-рано тази година в Женева.

Бодикитът включва нови брони, капак, прагове, задно крило, светлини, масивни въздуховоди на мястото на задните врати, колела, както и серия допълнителни елементи, които за съжаление не са описани подробно на официалната страница на Merdrad. „Това обаче не е всичко”, както се казваше в едни рекламни клипове от зората на демокрацията. В програмата на английския тунер влизат още пълна ревизия на интериора и допълнителен силов пакет, който увеличава мощността на 4,8-литровия V8 с принудително пълнене до 750 к.с. (стандартно 500 при Porsche Cayenne Turbo).

За съжаление това е единствената информация, която от Merdrad предлагат на този етап.

Коментари
comments powered by Disqus