Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi потвърди производството на нов кросоувър

02.12.2015 11:51
Туит

Вече е известно, че следващо поколение на Pajero няма да има

Японската компания Mitsubishi има две важни новини. Нека да започнем с лошата - следващо поколение Pajero няма да има . Това заяви пред изданието Automotive News председателят на Съвета на директорите на марката  Осаму Масаку.

Първоначално японската компания поддържаше идеята за разработване на ново поколение на всъдеха, а сега решиха напълно да я изоставят, защото Pajero харчи много и не е екологичен. Освен това актуалните кросоувъри на марката са достатъчно популярни и Mitsubishi няма намерение да си губи времето и да харчи грешни пари, затова се фокусира върху съвсем нови всъдеходи.

Най-новата концепция, показана от "три диаманта", е електрическият Mitsubishi Ex. Обновеният ASX не е получил нищо общо от демонстрационния модел, така че той си остава напълно нов компактен кросоувър. Хибридният прототип може да се превърне в основа за нов кросоувър: с предно задвижване, сумарна мощност 163 к.с., ниски емисии на CO2 от 40 г/км.

Добрата новина, която потвърди Масуко -сан, е, че нишата между Mitsubishi ASX и Outlander през 2017 г. ще се бъзе запълнена от неозаглавен до момента купеобразен  кросоувър. Най-вероятно той ще сподели общи дизайнерски черти с концепта eX, но ще му помага и още един – прототипът XR-PHEV II. Именно той е по-голям като размери от ASX.

За нов Lancer шефът на Mitsubishi отново започна старата си песен: няма пари за разработване, няма и партньор. Относно Lancer ръковоството на компанията излъчва напоследък противоречиви информации – един път казват, че замразяват проекта, а след това го размразяват.

С другите модели ситуацията е малко по-ясна. Outlander ще получи подобрения през 2017  г., а смяната на поколенията при ASX ще стане през 2019.

Коментари
comments powered by Disqus