Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Project 370Z: По поръчка

10.08.2012 11:10 1
1
2571894133
Туит

Какво искат феновете от един спортен автомобил? Отговорът е Nissan Project 370Z.

Project 370Z е реализиран още през май, но по неясни причини не е попаднал в нашето полезрение. Сега обаче смятаме да коригираме тази грешка и да ви представим промените, които екипът на Nissan Performance е направил по стандартния 370Z, следвайки желанията на своите фенове.

Първата фаза от проекта засяга 3,6-литровият V6. Той е демонтиран изцяло от коша на автомобила и е оборудван с туин турбо кита на Greddy, в резултат на което максималната мощност надхвърля 500 к.с. (355 к.с. в NISMO версията). За това съдейства и новата изпускателна система Greddy Ti-C Catback.

Подобрените динамични характеристики на силовия тракт налагат и някои сериозни промени по шасито. Стандартните амортисьори са заменени с коиловъри на KW, а към тях екипът на Nissan Performance е добавил спирачната система на StopTech.

 

 

След мащабните модификации по техниката на 370Z е ред на тестовете и на някои стилистични промени. Двигателят е калибриран спрямо новата система за принудително пълнене, което дава възможност на инженерите на Nissan да хвърлят и един поглед в купето. Воланът, скоростният лост и седалките са сменени, тапицерията е нова, а на предното табло са монтирани три допълнителни контролни уреда.Точка на програмата поставят 19-цоловите колела на Volk и специалното фолио за каросерийните панели.

 

 

Nissan Project 370Z е единствено демо автомобил. Но всички знаете какво се случи с Juke-R...

 

Коментари

nikito_blend
Ето го и Stage Tree: http://www.youtube.com/watch?v=YcmzuYG2JSI

comments powered by Disqus