Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новата Е-класа дебютира през 2009 година

20.06.2007 09:06 10
10
2571814773
Туит
Новата Е-класа дебютира през 2009 година

Mercedes-Benz ще представи новата генерация на Е-класата във версия седан през 2009 година. Автомобилът ще дебютира на автомобилното изложение в Женева, а продажбите ще стартират малко по-късно.

Новата Е-класа ще запази габаритите на своя предшественик, но ще заимства стилистиката на CLS купето с четири врати. Предницата ще се отличава със значително по-ъгловати форми. Предните светлини отново ще бъдат двукомпонентни, но няма да наследят елипсовидната форма на старата модификация.

Интериорът ще затвърди тенденцията на Mercedes-Benz за завръщане към изтънчена атмосфера, изчистено оформление и най-високо качество. За вътрешността на автомобила ще бъдат заимствани решения от S- и C-класата.

Година след премиерата на Е-класата във версия седан на пазара ще се появи и модификация комби.

Базовият модел ще получи четирицилиндров бензинов турбоагрегат с максимална мощност от 184 конски сили. Върховото изпълнение AMG ще се задвижва от V8-двигагел с 544 к. с. В новата моделна линия ще се появи и бензиновият V6 с директно впръскване на горивото и дизелов V8, чиято максимална мощност ще достига до 354 конски сили. През 2010 година моделът ще се появи и версия с хибридно задвижване.

Коментари

Aнонимен
Последният коментар е от някой тесен специалист.

Aнонимен
ami za audi Q7 ne znam kakvi sa ti bili o4akvaniqta izob6to ,ama ne e kachestveno

аз
В интерес на истина за мен това е най-красивия модел на Мерцедес,но вътрешния дизайн не е нищо особено изглежда по-спортно и няма класа :)

Nonamе
В интериора няма кпака изисканост нещо нетипично за мерцедес,но в последните им модели това е тенденцията.Почнаха и те да слагат един и същи интериор в много модели явно това ще бъде и в новия CLK.Истината е,че в последните години разчитат на стари лаври,имат страшно много дефекти и проблеми.Имам GL420CDI на 35000 км. спука блок.Имам AUDI Q7 4.2TDI ходих 3 пъти да му преинсталират софтуера.Мислия,че ще са ми последните немски коли.Баща ми кара от 1998г. само Тойота Ленд Круизер(90,100,120)сега взе и 200 почти няма проблеми с тези машини много са здрави.

..........
ti ko pove4e ot tova iska6 da e be "vasil" tva e avtomobil №1,no kato cqlo mercedes si e mercedes nikoq druga marka nemoje da gi mine po avtomobili. :)

vasil
очакавах нещо по добро да е,да хвана да измисля някъв фейслифт

сурвакар
Вижте фаровете на LEXUS GS...

Konstantin
Това е формата на автомобилите които ще се харесват през следващите 10 години. Поти всички производители ще копират или детайли или вътрешен интериор. Дългогодишните наблюдения показват как след новата форма на Бенцовете се почват копиране на идеите. Например WV копираха кръглите фарове на модела ПОЛО но не се получи, вграждането на такива фарове в малък автомобил разваля общата пропорция на возилото.БМВ 7 взеха задния капак на МАЙБАХ, те са малко по превидливи . Сега ще наблюдаваме коя фирма какво ще открадне от визията на водещите. Италианците са ннай сдържани в краденето на идеи, но пък техните форми на моделите им се променяха на 180 градуса за всеки следващ дизайн

Becko
Просто нямам думи - невероятен дизайн

geri
Е-клас си е класика ама и новата си струва :)

comments powered by Disqus