Единственото условие да преминете по тежките препятствия на жълтите павета е да имате валидна шофьорска книжка.
В следващите три дни част от столичния площад „Батенберг“ отново ще бъде оградена, но този път в атрактивното автомобилно събитие ще може да участва всеки желаещ с валидна шофьорска книжка.
Престрашилите се ентусиасти ще могат да изпробват офроуд възможностите на луксозните високопроходими модели на Land Rover и Range Rover по импровизираните три тежки препятствия в центъра на София.
За целта официалният вносител на марката за България Moto-Pfohe е изградил на жълтите павета специална метална конструкция (терапод), която се издига на над 2.5 м. и симулира изкачване и спускане по стръмен наклон.
С постепенното изкачване по терапода първо цялата ви тежест се премества от седалката към облегалката, а веднага след това пред вас се открива само и единствено небето. По обратния път надолу от другата страна на естакадата се намесва системата за контролирано спускане Hill Descent Control, която сама командва спускането без каквато и да е намеса от водача с педала на спирачката.
Тъй като шофьорът няма никаква видимост към „терена“ пред себе си, през цялото време се ръководи от кадрите на двете странични камери, чиито изображения си поделят дисплея на централната конзола.
Следващото препятствие е минаване през единична платформа, която предоставя страничен наклон от 30 градуса. Веднага след нея идва и може би най-интересната част, в която автомобилът се позиционира на две гуми и застава „на кантар“.
Сред участниците в световното Land Rover & Range Rover Experience пътно шоу са последните модели на Defender и Freelander 2, както и новите Discovery 4, Range Rover и Range Rover Sport. От 9 до 11 октомври в техните възможности ще може да се убеди всеки желаещ с редовна шофьорска книжка. Необходимо е само да се запише предварително и да изчака реда си.
Шоуто, което вече мина през Бургас и Варна, е част от агресивната кампания на Moto-Pfohe за налагането на Land Rover и Range Rover в страната. От компанията се похвалиха, че са отбелязали ръст в продажбите си за първите осем месеца на годината спрямо същия период на 2009 г. Вносителят отдава постижението на изцяло обновената гама, която се предлага с 5 години пълна гаранция, новата си стратегия за с до 15% по-ниски цени и специален пакет от услуги за своите клиенти.