Голямото събитие е сливането на Groupe PSA и FCA в нова компания Stellantis
Сърдечни пожелания от Opel за Весела Коледа, щастлива Нова година и успешна и здрава 2021. Заслужава си да се гледа напред, защото идващата година ще донесе нови електрифицирани модели от Рюселсхайм, големи юбилеи и нова компания-майка за марката с мълния на емблемата.
Сливането на Groupe PSA и FCA (Fiat Chrysler Automotive) и формирането на новата компания Stellantis следва да бъде завършено през първото тримесечие на 2021 година. Opel ще бъде единствената германска марка в тази глобална автомобилна групировка със своя уверен и чист дизайн, задвижващи агрегати с ниски нива на емсиите и иновативни технологии. Opel ще продължи да изпълнява своята фирмена философия, насочена към демократизиране на модерната мобилност и осигуряване на достъп до най-новите технологични разработки за широк кръг потребители в унисон с богатите традиции на марката. Opel произвежда автомобили от 1899 година и през този дълъг период направи милиони хора независими и мобилни. Славната история на марката е белязана със създаването на много емблематични автомобилни образци, някои от които ще отбележат големи юбилеи през следващата година. Kadett ще навърши 85 години, Olympia и Kapitän ще честват седем десетилетия от своята премиера, Opel Rekord D ще отбележи половинвековен юбилей, а пионерът в SUV класа Frontera ще празнува своя 30-годишен рожден ден - предстои истински фойерверк от юбилеи на технологични пионери, създатели на водещи тенденции и крайъгълни камъни в развитието на автомобилната индустрия.
Германският производител ще продължи с ускорени темпове своята офанзива в областта на електрификацията на своята гама и през 2021 г., когато към електрическите модели на марката Opel ще се присъединят Combo, Combo Life и новия Movano. Предстои и дебютът на електрическата версия на новата генерация на Astra, с което броят на изцяло електрическите модели в гамата на Opel през 2021 година ще нарасне на девет. Към 2024 година компанията със седалище в Рюселсхайм ще бъде в състояние да предложи на своите клиенти електроически версии на всички свои модели и така да заеме водеща роля в усилията за намаляване на емисиите на CO2.
„Нова Mokka, следващото поколение Astra - имаме много добри поводи да очакваме с нетърпение 2021 година. Отлични технологични решения, електрификация, забележителен, уникален по рода си дизайн, както и най-доброто оборудване - нашите клиенти могат да очакват всичко това в новите автомобили на марката. Всички те изпълняват строгите изисквания по отношение на CO2 и това е изключително важно, защото въглеродните емисии са новата валута на бъдещето“, подчерта изпълнителният директор на Opel Михаел Лошелер.
Междувременно офанзивата за разгръщане и разширяване на международното представяне на марката е в разгара си. Opel се завръща на важен пазар като японския и в момента разкрива нови търговски канали за пласмент на автомобили на пазарите в Южна Америка. Бизнесът в страните от Северна Африка и Близкия изток вече показва много добри резултати. Преди около година марката се завърна и на руския пазар.
В корпоративния план за развитие PACE! от 2017 г. бе заложено марката „Opel да стане електрическа, глобална и устойчиво печеливша“. Към момента компанията изпълнява всички тези обещания и ще продължи да следва неотклонно стратегията си и през новата година.