Включва 20-цолови джанти и черни хромирани бленди за накрайниците на ауспусите на спортната изпускателна система
BMW осъвремени пакета Competition за M6. Най-голямата актуализация: 4,4-литровият V8 битурбо генерира 600 к.с. вместо досегашните 575. Шасито също е осъвременено.
BMW M6 все още не е навършило 30 години като брат си - М5. Въпреки това и производното купе ще трябва да генерира също толкова мощност както 30-годишното M5 – специален модел, а именно 600 к.с.
BMW спретна нов пакет Competition за M6
Новият пакет Competition прави възможно увеличението от 40 к.с. в сравнение с 560 к.с. на серийния модел. М6 с 575 к.с. сега има стабилните 600. Максималният въртящ момент скача от 680 на 700 Нм. Забележителни са огромните обороти, с които разполага: от 1500 до 6000/мин.
Времето за спринта на Coupé, както и за M6 Gran Coupé, пада на 3,9 секунди (серийно: 4,2 секунди). Кабриолетът се нуждае от точно четири секунди, една десета повече от двата затворени варианта. M6 Coupé с пакет Competition вдига 200 км/ч за 11,8 секунди - повече от половин секунда по-бързо от преди. Лимитът е 250 км/ч, освен ако M Driver’s Package не зададе друго, с него са възможни 305 км/ч.
Окачването и диференциалът с фини настройки
Независимо от горните актуализации на V8 двигателя, M ООД е пипнал още и някои настройки по окачването. Пружините и амортисьорите - по-стегнати, а стабилизиращите щанги - по твърди, всичко това за стабилно движение в завой. Това не е всичко: За по-добро външно ускорение при рязко завиване и по-добро сцепление, инженерите са настроили диференциала спрямо задната ос.
Режимът M Dynamic Mode ще трябва да предаде на шофирането още по-спортно усещане за нетърпеливите. Освен това пакетът включва 20-цолови джанти и черни хромирани бленди за накрайниците на ауспусите на спортната изпускателна система .
Цените за пакета Competition възлизат за M6 Gran Coupé на 8500 евро, за M6 Coupe и Cabrio - 9500 евро. Пакетът Competition ще бъде на разположение от юли 2015.