Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали България: Льоб стартира с две етапни победи

09.07.2010 13:48
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) бе най-бърз при сутрешните преминавания по отсечките от първия ден на рали „Бъгария”, седми кръг от световния шампионат.

Шесткратният световен шампион спечели и „Батак 1” и „Белмекен 1”, в резултат на което се откъсна на цели 16 секунди спрямо втория Себастиен Ожие. Пилотът на Citroen Junior се появи на финала след първата отсечка без предно ляво огледало, но бе по-бърз от третия Дани Сордо (Citroen) във втория етап, като преди следобедните преминавания разликата между двамата е само 2,6 секунди.

Предположенията, че автомобилите на Ford ще изостават драстично по трасетата около Боровец, се оправдаха, тъй като частният пилот на Citroen Петер Солберг и дори Кими Райконен (Citroen Junior) бяха по-бързи от тях. Класирането на първите десет може да видите тук.

При българите най-добре се представят Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000) и Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo 9), като двамата заемат съответно 14-о и 15-о място в общото класиране. Илиев не бе доволен от гумите на Pirelli и след първия етап изоставаше, макар и само с 4 десети, спрямо Попов. Във втория обаче Ясен се завъртя на стената на Белмекен и победителят в рали „България” от 2007 г. мина пред него. Въпреки това разликата помежду им е 3,9 секунди преди вторите минавания по-късно днес.

Попов бе изключително доволен от своя Mitsubishi Lancer Evo 9 за разлика от Крум Дончев (Peugeot 207 S2000), който призна, че буквално не може да познае своя автомобил и е объркал настройките. Именно това е причината Крум да изостава на повече от 15 секунди спрямо Ясен и Митко.

При джуниърите начело е Матю Арзено (Citroen C2 S16000), но само на 4,3 секунди зад него се движи Тиери Нювил (Citroen C2 S1600). За съжаление българският представител в шампионата Тодор Славов (Renault Clio R3) е едва пети и изостава на повече от половин минута спрямо лидера. „Имахме проблеми със спирачките, а и „суперите” са изключително бързи. Просто няма как да се конкурираме с тях”, обясни Славов преди да поеме към сервизния парк. Доказателство за неговите думи е и третото място на Ханс Вайс, който също се състезава със Citroen C2 S1600.

Очаквайте повече подробности и снимки от първия ден на ралито в обзорния ни материал по-късно днес.

Коментари
comments powered by Disqus