Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Ожие излезе начело

20.08.2011 20:45
Туит

Себастиен Ожие пое лидерството в рали „Германия”, девети кръг от световния шампионат, след като съотборникът му в екипа на Citroen Себастиен Льоб спука гума в последния етап на втория ден.

Двамата пилоти на френската марка водеха убедително надпреварата след първия ден, като Льоб поддържаше минимален аванс във втория въпреки отличното каране на Ожие. При второто минаване на „Панцерплате” обаче седемкратният световен шампион спука гума и изгуби повече от минута.

„На правата видях няколко камъка, изхвърлени на трасето, но си мислех, че мога да мина спокойно през тях, защото карах спокойно. Какво мога да направя?”, заяви в края на деня недоволният Себ, който тази седмица подписа за още две години със Citroen.

Льоб е печелил рали „Германия” във всичките му осем издания и няма загуба на асфалт от 2004 г. насам, но пасивът му спрямо Ожие е 1:11.3 минути, което по всяка вероятност означава, че рекордната серия на французина най-накрая ще приключи.

Мико Хирвонен (Ford) преотстъпи третото място на Дани Сордо (MINI) на първото минаване на „Панцерплате”, когато спука гума, като разликата между двамата е повече от половин минута. Кошмарът за Ford бе допълнен от катастрофата на Яри-Мати Латвала в тринайсетия етап, като преди това финландецът бе прогресирал до десетото място във временното класиране.

Гуми спукаха също Крис Мийк (MINI) и частният пилот на Citroen Петер Солберг, но двамата запазиха съответно петата и шестата си позиции. Кими Райконен (Ice 1 Racing) не бе доволен от карането си през целия ден, а и направи едно завъртане при сутрешните минавания, но въпреки това се движи пред Хенинг Солберг (Stobart) на седмо място. Преди последния етап то бе заето от Денис Куиперс, но пилотът на FERM спука гума и се смъкна на единайсета позиция зад деветия Арминдо Араужо (MINI JCW WRC) и десетият Петер ван Меркщайн (Citroen DS3 WRC).

Третият последен ден на рали „Германия” включва само пет етапа, чиято дължина е 76,31 километра. Последната отсечка в Триест е и т.нар. „пауър стейдж”, в който първите трима ще си поделят бонус точките. Тя стартира в 14:11 (15:11 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus