Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Range Rover Evoque Convertible Concept: Обратната връзка е важна

07.03.2012 19:24
Туит

Land Rover представи официално откритата версия на Range Rover Evoque. Ако отзивите на публиката и медиите са положителни, концептуалният модел може да се трансформира в сериен продукт.

Прототипът е базиран на Evoque с три врати, но оборудван със сгъваем мек покрив, защитен ролбар при преобръщане и 21-цолови колела. Ако се съди по официалното съобщение за модела, то промените по каросерията имат минимално отражение върху теглото и торсионната устойчивост.

Интериорът не се различава съществено от стандартния модел, като в случая залага на двуцветното оформление и тапицираните с естествена кожа седалки за водача и тримата пътници. Екипът на Land Rover се е погрижил сериозно и за оборудването му – аудио на британския специалист Meridian, информационно-навигационна система с 8-инчов дисплей, паркинг асистент, камера за обратно виждане и Terrain Response системата.

„Ние вярваме, че Evoque пасва отлично на идеята за кабриолет. От чисто дизайнерска гледна точка използвахме драматичните форми на Evoque, за да създадем тези характерни и привлекателни пропорции”, коментира Джери МакГовърн, главният дизайнер на Land Rover.

На този етап няма конкретна информация за серийното му производство, но в официалното съобщение за модела се казва, че „Land Rover ще проучи реакциите относно концептуалния модел и внимателно ще следи за обратната връзка”.

Коментари
comments powered by Disqus