Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Развитието на DS3 WRC продължава с пълна сила

08.05.2015 10:31
Туит
Развитието на DS3 WRC продължава с пълна сила

Citroen представи обновения DS3 WR, който ще се бори за втората си победа през сезона след две седмици в Португалия. Цветовата схема далеч не е единствената промяна за автомобила на Мийк и Йостберг.

В началото на сезона DS3 WRC получи 1,6-литровия мотор на французите от WTCC и хидравлична система за смяна на предавките директно от волана. Следващата фаза от оптимизацията на автомобила ще бъде изпробвана в Португалия, като промените са главно в сферата на аеродинамиката.

"Имаме повече притискане отпред, което безспорно е плюс", коментира победителят от Аржентина Крис Мийк. "Забелязва се най-вече при висока скорост, но когато караме тези автомобили така или иначе във всеки момент сме на абсолютния лимит на сцеплението."

"На старта на сезона имахме нов двигател и контрол над скоростната кутия, а сега разполагаме с изцяло обновена предна част. Страхотно е, че продължаваме да натискаме толкова здраво!"

"Citroen Racing не е спирал да работи по развитието на DS3 WRC откакто през 2011 г. влезе в сила новият правилник. Ако вземем под внимание промените през януари и втория ъпдейт сега, то това е най-сериозната модификация за DS3 WRC откакто бе хомологиран за първи път", допълва Ив Матон.

Citroen продължава програмата си във WRC главно благодарение на парите от Абу Даби и Халид Ал-Касими. Напоследък обаче французите отделят все по-голямо внимание върху WTCC, като се очаква догодина да сформират и заводски тим във Формула Е заедно с Virgin. При това положение е много вероятно финансирането на кампанията във WRC да бъде допълнително ограничено и брандът на компанията в рали спорта да бъде променен от Citroen към DS.

Коментари
comments powered by Disqus