Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault New Clio R.S. 200 EDC: Машина

27.09.2012 17:00 1
1
2571894655
Туит

Наследникът на Renault Clio Renaultsport 200 ще се казва New Clio R.S. 200 EDC и също ще разполага с 200 к.с. Двигателят обаче е 1,6-литров с принудително пълнене, а не двулитров атмосферен.

Традицията атмосферните двигатели да отстъпват място на такива с принудително пълнене бе спазена и при новата спортна модификация на Clio. 1,6-литровият четирицилиндров мотор на французите генерира 200 к.с., също колкото двулитровия си предшественик, но максималната мощност е налице още при 6000 об./мин, а не при 7200.

Напълно логично е и въртящият момент да поеме смело нагоре – в случая допълнителните 25 Нм  гарантират пикови 240 и то още при 1750 об./мин. Същевременно механичната скоростна кутия е заменена с трансмисия с два съединителя, която в режим Race сменя всяка една от шестте предавки за 150 хилядни. Останалите режими са Normal и Sport и се контролират от RS бутона. Те оказват ефект не само върху работата на скоростната кутия, но и върху двигателя, педала на газта и неговата чувствителност, както и върху кормилната уредба.

И New Clio R.S. 200 EDC ще може да се поръча с два типа шасита. Sport гарантира оптималния баланс между спорното шофиране и нивата на комфорт при ежедневна употреба, а Cup е предназначено за истинските ентусиасти, които често ще пробват потенциала на автомобила си на писта. При него окачването е близо с 15% по-твърдо, а височината е намалена с 5 мм.

Спирачната система също е еволюирала. Предните дискове например вече достигат 320 мм, което е с 8 мм повече спрямо предшественика. Стандартно те са комбинирани със 17-цолови колела, но в списъка с опциите присъстват и 18-цолови.

Най-големият прогрес обаче е в областта на аеродинамиката. Новият дифузор и спойлер дават съответно с 80 и 20% повече аеродинамично притискане на спортния модел, което несъмнено ще се отрази положително върху поведението му в бързи завои. За съжаление французите все още пазят в тайна линейните динамични характеристики на New Clio R.S. 200 EDC, но прогнозите са за ускорение от място до 100 км/ч в границите на 6 – 6,5 секунди.

Коментари

Анонимен
МАШИНА!Много е хубаво Клиото!

comments powered by Disqus