Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat IBE: Всяка прилика е случайна

01.10.2010 15:52 5
5
2571881786
Туит

Прототипът IBE ще представя Seat на автомобилния салон в Париж. Спортното купе е дълго само 3,83 метра и се задвижва изцяло от електричество.

Четириместният IBE е близо с 20 сантиметра по-къс от настоящата Ibiza (нямаше как да пропуснем приликите в имената и звученето им на български), но въпреки това е широк цели 1,77 м при 1,23 м височина. Тези габарити са предпоставка за отлична динамика, но под предния капак на прототипа работи един-единствен електромотор.

Максималната му мощност е 75 кВт (102 к.с.), а пиковият въртящ момент – 200 Нм. Въпреки това IBE ускорява от място до 100 км/ч благодарение на факта, че теглото му е сведено до 1100 кг.

В стандартни условия мощността на мотора е ограничена до 50 кВт (68 к.с.), а максималната скорост – до 160 км/ч, като това се прави с цел оптималното използване на литиево-йонната батерия. Тя е разположена под багажника и капацитетът й от 18 кВт/ч е достатъчен за пробег от 130 км.

Едно от интересните решения при прототипа IBE е приложението, което позволява на водача да се свързва посредством смартфона си с компютъра на автомобила и да проверя състоянието на системите като например заряда на батериите.

Коментари

Aнонимен
Ще изгуби детската аудитория;)

Aнонимен
Той ако трябва да изтрива коментари, няма нищо да остане:)))). 16-17 годишните няма да могат да си кажат мнението.

aimless
Модератора, що не си направиш едно чупурлу, докато не си вършиш работата?

Aнонимен
Това май вече са го Ibe-ли и то отзад, затова е примижало така!

Aнонимен
IBE IBE KOLKO DA IBE

comments powered by Disqus