Д-р Карл-Томас Нойман е популярен като „цифровия председател на управителния съвет”
„Цифровият председател на управителния съвет” е във връзка с десетте милиона предимно немскоговорящи професионалисти в мрежата XING.
Д-р Карл-Томас Нойман е популярен като „цифровия председател на управителния съвет”. Шефът на Opel е една от водещите фигури в индустрията, която участва в Twitter, a вече и в XING – социалната мрежа за професионалисти. Редакторите в XING поставят д-р Нойман сред първите „вътрешни за индустрията източници” в тяхната нова новинарска платформа. Д-р Нойман ще бъде във връзка преди всичко с немскоговорящи професионалисти, тъй като те съставляват основната част от аудиторията на комуникационния канал с над 10 милиона потребители.
“Предложението на XING за присъединяването ми към програмата за „вътрешни за индустрията източници” е възможност, която не бих желал да пропусна. Очаквам общуването с немскоговорящите професионалисти в тази мрежа и ще се радвам да споделя с тях своите виждания”, отбеляза д-р Нойман.
“Д-р Карл-Томас Нойман е един от водещите и прогресивни умове не само в сферата на автомобилната индустрия, а и от гледна точка на цифровата трансформация,” сподели изпълнителният директор на XING д-р Томас Фолмьолер. “Затова ние сме извънредно щастливи от факта, че той ще започне да споделя своите виждания с нашите членове.”
Като член на групата „вътрешни за индустрията източници” на XING, д-р Нойман ще споделя регулярно своите виждания за актуалните тенденции и факторите, които ги движат, защо творческите умове се наслаждават на работата си в автомобилната индустрия и какви са възможностите пред инженерите в оформянето на бъдещето на индустрията като цяло.
Приносът на д-р Нойман в XING ще утвърди представянето му в цифровия свят. Неговата дейност по няколко различни комуникационни канала подчертават достъпността на марката и осигуряват допълнителна подкрепа за дейностите на марката Opel в областта на социалните медии и човешките ресурси.
Силното присъствие на главния изпълнителен директор на Opel в глобалната мрежа е доказателство за динамиката, с която новите възможности за общуване се възприемат в рамките на компанията. Д-р Нойман публикува своя първи туит на 31 юли 2013 година. Междувременно броят на последователите на акаунта му в мрежата @KT_Neumann надхвърля 12 000, активността му в социалните мрежи се е превърнала в своеобразна запазена марка в общуването на „цифровия председател на управителния съвет”. Наред с Twitter главният изпълнителен директор на Opel участва активно и в LinkedIn, както и в YouTube със своите KTN-видеокасти.