Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Старт на производството на нов дизел в Кайзерслаутерн

10.12.2014 11:37
Туит
Старт на производството на нов дизел в Кайзерслаутерн

2,0 CDTI впечатлява не само с мощността и въртящия си момент, но и с намаления разход на гориво и емисии

•    Новият двигател вече покрива нивата на стандарта Eвро 6
•    Агрегатът ще задвижва Insignia и Zafira
•    Ключов елемент в двигателната офанзива на Opel



Opel Кайзерслаутерн с радост отбеляза поставянето на нов двигател на поточните му линии. Серийното производство на новия 2,0-литров дизел стартира в присъствието на Джим ДеЛука, изпълнителен вицепрезидент на GM с ресор глобално производство и Петер-Кристиян Кюсперт, вицепрезидент, отговорен за продажбите и следпродажбеното обслужване в Opel Group. Високотехнологичният и модерен двигател вече покрива нивата на емисии на стандарта Eвро 6.

Авангардният агрегат с мощност 125 кВт/170 к.с. и впечатляващ въртящ момент от 400 Нм ще задвижва флагмана на Opel - Insignia и Zafira Tourer. Новият 2,0 CDTI обаче впечатлява не само с мощността и въртящия си момент, но и със значително намаления разход на гориво и емисии. Нивата на шум и вибрации също са намалени – сега двигателят предлага балансираност и мекота на работа неизвестни преди в този сегмент. Новият дизел е с цели пет децибела по-тих от предшественика си при работа на празен ход. 

По този начин 2,0 CDTI напълно отговаря на изискванията за модерна машина и ще е важен елемент за по-голямата привлекателност на дизеловата гама на Opel. Той бележи началото на ново поколение големи дизелови двигатели, които ще се разработват от инженерите в Торино и Рюселсхайм с активната подкрепа на екипа от Северна Америка.

“Заводът в Кайзерслаутерн ще има важен принос в двигателната офанзива на Opel с началото на производството на най-младия член на гамата двулитрови дизелови агрегати. Горди сме, че сме избрани да произвеждаме този високотехнологичен мотор. Опитният екип ще изпълни тази задача и ще осигури обичайното високо качество на продукта,” отбелязва Петер Винтерхаймер, шеф на завода на Opel в Кайзерслаутерн.

Предприятието в Кайзерслаутерн е известен експертен център както по отношение на двигателите, така и на каросерията и компонентите на ходовата част. От 1980 година той е произвел над девет милиона двигателя. Дизелови агрегати се произвеждат в Кайзерслаутерн от 1982 година. През 1996 година бе построен нов завод за дизелови двигатели и производството бе увеличено.

Наскоро Opel оповести намеренията си за нови инвестиции в производството на ново поколение двигатели и трансмисии в Кайзерслаутерн и в други заводи. 


Коментари
comments powered by Disqus