Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Tribeca 2008: Пей, сърце!

19.09.2007 11:09
Туит

Subaru преработи своя флагман за следващата 2008 година. Освен шлифована визия японският SUV ще се сдобие и с ново, по-мощно сърце.

Предницата на автомобила е в съглашателство с новата дизайнерска линия на Subaru и е снабдена с големи въздухозаборници. В подкалниците се въртят 18-цолови колела, а за активната сигурност се грижат серийните биксенонови светлини. Работата на петстепенната електроннорегулирана предавателна кутия от своя страна също е била оптимизирана.

Най-съществената промяна се случва под капака на двигателя – тук трилитровият боксер е бил заменен от 3,6-литров шестцилиндров агрегат. Интервенцията води до увеличаване на мощността от 245 на 258 к. с., а максималният въртящ момент скача от 297 на 350 Нм. Добил ново самочувствие, Tribeca спринтира от 0 до 100 км/ч за 8,9 секунди и продължава докато стигне 207 км/ч. Средният разход на гориво възлиза на 11,6 литра А-98.
Коментари
comments powered by Disqus