Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru WRX STI: Като ще е гарга, да е рошава

16.01.2014 13:46
Туит

Subaru представи на Автомобилното изложение в Детройт новия си топмодел на серията WRX. WRX STI легендата е станала по-мощна - 305 к.с.

Представеният на автомобилното изложение в Ню Йорк 2013 концепт WRX беше предястието, на изложението в Лос Анжелис със серийния WRX беше представено основното ястие, а сега на автомобилното изложение в Детройт Subaru WRX STI е десертът със сметанова глазура. Най-накрая Subaru WRX може да има отново голям спойлер и огромно задно крило върху капака на багажника. Към всичко това ще добавим и мощността под капака на Subaru WRX STI, за която феновете блянуват. Ако WRX се задоволи с двулитров боксерен мотор, то WRX STI ще трябва да изстиска от 2,5-литровия обем 305 к.с. и 393 Нм въртящ момент.

Subaru WRX STI с ефективно задвижване на четирите колела

Боксерният двигател в Subaru WRX STI е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия и, разбира се, електронно управление на задвижването на всички колела. Съществува възможност шофьорът също да може да управлява разпределението на мощността през централния диференциал посредством програмата за управление на автомобила. Диференциалите на двата моста допълнително оптимизират моментното разпределението на въртящия момент. За още по-голяма динамика при шофиране кормилното управление също е още по-директно. Ходовата част на STI също е оптимизирана допълнително. В огромните калници се търкалят 18-цолови алуминиеви джанти със спортни гуми 245/40.

Subaru са оборудвали интериора на STI с нов спортен волан и спомагателен дисплей за допълнителни функции. В допълнение, като топмодел на серията Subaru WRX, STI е получил богато серийно оборудване, което включва, наред с другите неща, спортни седалки с тапицерия от алкантара и нова климатична инсталация.

При стартирането на пазара в САЩ Subaru ще пусне от WRX STI лимитирана специална серия от 1000 екземпляра, която включва наред със стандартното оборудване в легендарния син цвят съшо златни BBS джанти, скъсен ход на скоростния лост и допълнително много други функции.

Цени и данни за двигателите все още не дадени.

Коментари
comments powered by Disqus