Цените за коли с марка различна от Tesla обаче са по-високи
Tesla спази обещанието си и отвори част от станциите си от зарядната мрежа Supercharger за използване от електромобили на други марки. Това става посредством пилотна програма в Нидерландия, която засега обхваща 10 Supercharger локации в страната.
„Днес стартираме нашия пилотен проект на 10 Supercharger локации в Нидерландия. Достъпът до обширна, удобна и надеждна мрежа за бързо зареждане е от решаващо значение за широкомащабното внедряване на EV. Ето защо, от откриването на нашите първи Supercharger-и през 2012 г., ние сме се ангажирали с бързото разширяване на мрежата. Днес имаме повече от 25 000 Supercharger станции по целия свят. ”
Използването на станциите от потребители на други марки става посредством изтеглянето на приложение за мобилно устройство. За разлика от шофьорите на Tesla, обаче, потребителите ще трябва да стартира и спират сесиите за зареждане чрез приложението, вместо просто да изключат колата от контакта. Те също така трябва да изберат подходящия тип зареждане в приложението.
„Цените за шофьори, които не са с Tesla, отразяват допълнителните разходи, направени в подкрепа на таксуването на широк спектър от превозни средства и корекции на нашите сайтове, за да се приспособят тези превозни средства. Цените варират в зависимост от сайта, като можете да ги видите в приложението Tesla. Цената за зареждане на кВч може да бъде намалена при абонамент."
Ивайло Ценков
Моля Ви, AMS, бъдете грамотни, когато се опитвате да ограмотявате аудиторията си. Според БДС, Киловат-час се съкращава на кВтч. Причината е, че на латиница Volt и Watt се пишат с различна първа буква, което позволява да се съкращават само с първа. Но на български това видно не е така, поради което в БДС е прието: Волт = В Ват = Вт Разбирам, че масово хората по фейсбук групите не го знаят. Не е добре, но не може всеки да е експерт във всичко... или да има достатъчно висока обща култура. Но не е никак редно журналисти в медиа, която претендира за високо нивo на техническата компетенция, да прави такива елементарни грешки - още повече, ако това е минало успешно и през редактор преди публикуване.