Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестове: Хайдфелд дебютира за Renault с най-бърза обиколка

12.02.2011 18:02
Туит

Ник Хайдфелд, който по всяка вероятност ще замести контузения Роберт Кубица в екипа на Lotus Renault GP, бе най-бърз в третия ден от тестовете на „Херес”. Фернандо Алонсо (Ferrari) и Михаел Шумахер (Mercedes) допълниха челната тройка.

Новините за екипа на Lotus Renault GP днес определено са положителни. Първата е свързана с Роберт Кубица, който е преминал успешно втората си операция, макар че се налага и трета интервенция, а втората – че Ник Хайдфелд дебютира за отбора с най-бърза обиколка. Германецът спря хронометрите на 1:20.361 в серия от осем тура, като по всяка вероятност е бил с меките или супер меките гуми на Pirelli, ако се съди по начина, по който времената му паднаха веднага след най-бързата обиколка.

Фернандо Алонсо завърши втори, на 132 хилядни зад Хайдфелд. По подобие на вчера, когато обаче Маса тестваше за Скудерията, испанецът записа бързата си обиколка сутринта, а по време на следобедната сесия се концентрира върху дълги серии с много гориво.

Най-бързият в петък Михаел Шумахер остана на трета позиция, но за разлика от вчера автомобилът на Mercedes GP демонстрира значително по-консистентни времена. На по-малко от десета зад седемкратния шампион завърши Люис Хамилтън. Екипът на McLaren бе принуден да прекрати тестовете си по обяд заради липса на резервни части, но Хамилтън се върна на пистата следобед и се пребори за четвъртото място.

Камуи Кобаяши (Sauber) стана автор на първите два червен флага днес. Първият се появи на пистата само 20 минути след началото на сесията, когато японецът спря от вътрешната страна на излизането от шестия завой . Вторият – час преди края, като причината отново бе техническа и принуди Кобаяши да паркира встрани от шикана. Въпреки тези проблеми пилотът на Sauber завърши пети благодарение на най-бързата си обиколка, която записа малко преди първото си спиране. По време на следобедната сесия Кобаяши направи серия от 18 тура, като първоначално поддържаше стабилно времена от 1:25, а впоследствие около 1:26.

Себастиан Фетел и Red Bull този път завършиха на шеста позиция, като германецът работеше основно в серии от 5 до 8 обиколки. Братският Toro Rosso днес заложи на Себастиен Буеми, който остана седми. Именно Буеми предизвика последния червен флаг днес, когато спря в девети завой десетина минути пред края на сесията.

Хейки Ковалайнен и екипът на Lotus най-накрая имаха възможност да работят активно по новия T128, като финландецът завъртя 61 обиколки. Най-бързата от тях го изведе на престижното осмо място, само на 1,3 секунди зад лидера Хайдфелд, но бе записана в серия от един-единствен тур за време.

Williams отново имаше проблеми с KERS, но Барикело все пак завърши деня с 99 обиколки и девето време. Зад него остана Пол ди Реста (Force India), който сутрина се оплакваше от спирачките на новия VJM04, а час преди края се завъртя на девети завой и провокира поредната поява на червения флаг. Жером д,Амброзио остана в дъното на класирането, след като по време на следобедната сесия Virgin се концентрира основно върху дългите серии.

Коментари
comments powered by Disqus