Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota iQ GRMN Racing Concept: Mиниспортист

18.01.2011 14:10
Туит

Автосалонът в Токио стана домакин на премиерата на Toyota iQ GRMN Racing Concept. Миниспортистът е базиран на ограничената до 100 бройки серия iQ GRMN.

Серията iQ GRMN (Gazoo Racing tuned by MN), която бе представена през август 2009 г. и разпродадена само за една седмица, е именована на Хирому Нарусе, който ни напусна през миналата година, както и на популярното маратонско състезание "24-часа на Нюрбургринг", където Gazoo Racing представя японската компания.

 

 

iQ GRMN Racing Concept обаче отива едно ниво по нагоре, тъй като се е сдобил с всичко необходимо за един състезателен автомобил, включително и цялостен ролкейдж. Двигателят е получил механичен компресор, но какъв е той, засега може единствено да гадаем. Спекулациите са за 1,3-литровия четирицилиндров мотор с приблизително 120 к.с. и 160 Нм.

За съжаление официална информация, която Toyota предоставя на момента, е твърде оскъдна. От публикуваните снимки обаче ясно се виждат агресивният бодикит, спортните седалки, ревизираните контролни уреди и алуминиевите педали.

Коментари
comments powered by Disqus