Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota вкарва в сервизите си 7,4 милиона автомобила

11.10.2012 12:20 5
5
2571894747
Туит

Toyota ще привика в сервизите си 7,43 милиона автомобила заради дефектен бутон на електрическите прозорци. Това е най-голямата сервизна акция след 1996 г. насам, когато Ford изтегли 8 милиона автомобила заради проблем в системата за стартиране на двигателя.

Сервизната акция на японците засяга 2,47 милиона автомобила, продадени в САЩ, 1,4 милиона в Китай, 1,39 милиона в Европа, 650 000 в Австралия и Азия, 490 000 в Близкия и Далечния Изток, 240 000 в Канада и още 330 000 в останалите държави по света, където Toyota има продажби.

„Отстраняването на дефекта не е продължителен процес”, коментира Моника Сайто, говорител на Toyota. Той засяга превключвателите на автоматичните прозорци, които при положение че бъдат смазани с неправилен продукт, могат да дефектират и дори да доведат до късо съединение. Проблемът е регистриран за първи път в САЩ през 2008 г.

Общо 14 модела на компанията са засегнати от дефектния превключвател, сред които Yaris и Corolla. 7,4 милиона автомобила ще бъдат обслужени в сервизите на Toyota, като това се равнява на 93% от продажбите на японците за 2011 г.

През 2009 и 2010 г. Toyota също организира няколко мащабни акции заради проблема с педала на газта. Въпреки това компанията много бързо възстанови разклатените си позиции и след първата половина на настоящата година отново е лидер по продажби в цял свят.

Коментари

morrisblue
Няма европейска компания която да е направила толкова много за своите клиенти като TOYOTA,да се грижеш за това клиентите ти да са доволни.Това е отговорност която явно е непосилна за повечето европейски марки,те предпочитат тактиката на щрауса.Заравяме си главата и проблеми няма,проблема на давещите си е техен проблем.

viva japan
toyota sa si nomer 1 ,da go dyhat nasranite evropeiski marki.....

mob
Тойота просто се грижи за клиентите си всичко да е наред, има марки които дават доста по-сериозни дефекти още като нови ама се правят на шушумиги.

Mustaine
В сравнение с френските боклуци Тойота са на светлинни години напред. Точно затова са N1 в света. Пежо на кое място бяха, простете?

Silver Lion
E пак ли ? не мога да разбера хората идиоти ли са за да продължават да купуват боклуците на Тойота,колко пъти в последните години имаше изтегляния на коли заради какви ли не дефекти и пак Тойота била номер едно по продажби ??? даже задминала отново Дженерал Мотърс...сигурно ще трябва тъпите тойотки да започнат да се самозапалват за да спрат да ги купуват.

comments powered by Disqus