Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo потвърждава, че ще прави компактния XC40

18.12.2014 10:30
Туит
Volvo потвърждава, че ще прави компактния XC40

Шведският производител определя модела като „малък, но луксозен” компактен SUV

За шведската компания Volvo създаването на малък SUV е водещ приоритет, след като приключи обновяването на съществуващите си модели в гамата.

„Един малък SUV стои  много високо в йерархията на нашите намерения”, заяви президентът и главен изпълнителен директор на Volvo Хакан Самюелсън пред Autocar. „Налице е ясна тенденция към намаляване на размерите и ние ще предоставим на клиентите си SUV, който ще е малък на ръст, но ще бъде луксозен по своята природа”, допълни той

Новият автомобил вероятно ще бъде наречен XC40 и ще бъде базиран на новата платформа Compact Modular Architecture (CMA), която е съвместна разработка с китайските собственици на Volvo - Geely.

Според Самюелсън всички действия на компанията, в това число и разнообразяването на гамата на Volvo, трябва да доведат до увеличаване на годишните продажби от около 450 000 единици в момента на 800 000 до края на десетилетието.

Това означава, че до 2020 г. Volvo ще има три водещи моделни линии с обозначения 40, 60 и 90, в които ще се предлагат каросерии седан, комби и SUV.

„Важното е да си вършим работата по най-добрия начин”, каза Самюелсън. „Само тогава можем да започнем да правим купета и кабриолети”. Той  потвърди, че засега няма планове да бъде сменен малкият хечбек C30

В същото време Volvo остава ангажиран със своето четирицилиндрово бъдеще, въпреки че стратегията срещна известна съпротива на американския пазар, където ключов е моторът V8.

"Въпросът е колко време е той [V8] ще бъде в употреба, след като автомобилите вече трябва да отделят по 95 г/ км”, попита Самюелсън. „Ако искате 400 конски сили, можем да предложим 400 конски сили, но никой не вече се нуждае от това  - сега и в бъдеще, затова предлагаме използване на батериите и постигане на по-ниски вредни емисии с плъгин хибриди.

Коментари
comments powered by Disqus