Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW NILS: Какво ни очаква през 2030!

02.09.2011 14:59 2
2
2571890125
Туит

VW ще представи визията си за градската мобилност през 2030 г. с електромобила NILS по време на автосалона във Франкфурт. Прототипът е задвижван от малък електромотор с 25 кВт максимална мощност.

NILS е „единствено тренировка на сухо“, но същевременно е и „много реалистично предложение“ за градската мобилност през 2030 г., обясняват от компанията. Той е резултат на пространния анализ, направен от отдела за проучвания на VW групата, и е съобразен с бъдещите изисквания на индивидуалния транспорт, защото според екипа на немската марка 90% от работещите пътуват сами в своя автомобил от дома към офиса и обратно, а 73,9% от тях не надхвърлят 25 километра пробег дневно.

Конфигурацията на NILS е като на едноместните формули – единствената седалка е разположена в средата, а силовият тракт – в задната част. Самоносещата каросерия е изработена от алуминий, като това е една от причините общото тегло на прототипа да не надхвърля 460 кг.

Габаритите на NILS са 3040 х 1390 х 1200 мм, което го прави най-малкият представител на VW. За сравнение новият up! е 3540 х 1640 х 1480 мм. Въпреки скромните си размери прототипът отговаря на всички съвременни изисквания по отношение на сигурността и контактува с асфалтовата настилка посредством 17-цолови колела. За да се улесни достъпа на водача към салона пък, NILS разполага с отварящи се нагоре врати. „Малкото, но практично багажно отделение“ е разположено над силовия тракт в задната част.

Задвижващите колела на NILS са задните, като тягата за тях се осигурява от малък електромотор, чиято стандартна мощност е 15 кВт (20 к.с.), а въртящ момент – 130 Нм. При необходимост той може да достигне пикови стойности от 25 кВт (34 к.с.), които са достатъчни, за да ускорят мъника от 0 до 100 км/ч за 11 секунди и да му гарантират максимална скорост от 130 км/ч. Литиево-йонната батерия на NILS има капацитет от 5,3 кВт/ч, което при икономичен стил на шофиране може да бъде достатъчно за 65 км пробег.

NILS няма серво, тъй като купето е достатъчно леко и „се кара като истински спортен автомобил. За сметка на това обаче инженерите на VW не са пропуснали ESP системата и тази за автоматичен контрол на дистанцията и за аварийно спиране. Окачването е с двойни напречни носачи както за предната, така и за задната ос.

Проектът VW NILS е спонсориран от немското Федерално министерство на транспорта. На този етап няма информация за бъдещето му развитие.

Коментари

admin
Защото сме допуснали техническа грешка. Благодарим за корекцията :-)

Анонимен
Защо в заглавието е 2013г., а се говори за 2030г.

comments powered by Disqus