Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Primera

12
12
2571733650
Туит

Представянето на Nissan Primera доскоро бе почти незабележимо, но автомобилът се характеризира с високо ниво на надеждност. Единствената слабост на японския модел бяха скърцащите и тропащите шумове в каросерията. Относително скучният дизайн също даде своя принос за слабото му разпознаване от клиентите – независимо дали се касае за седан или комби.

Представената през 2002 г. трета генерация ликвидира незадоволителния имидж на автомобила. С обновения дизайн Nissan показа смелост, а появата на детайли като камера за обратно виждане при движение назад говорят за техническата напредналост на марката. По отношение на видимостта, ергономията и качеството обаче новият модел бе стъпка назад.

В статистиката за повреди на ADAC Primeraсе смъкна до нивото на сравнимия Renault Laguna. Затова препоръчителни са моделите от втората генерация, носещи характерните за японските автомобили качества. Добре е да ограничите кръгозора си до автомобили с малък пробег, не по-стари от седем години. Техните цени се движат на относително ниско равнище.

Плюсове
  • » добро вътрешно пространство
  • » голям багажник
  • » висока степен на надеждност
  • » богато серийно оборудване
  • » солидна изработка
  • » икономични дизелови мотори
Минуси
  • » слаби спирачки при по-старите модели
  • » неособено добро управление
  • » ергономията изисква време за адаптация
  • » прекалено дълги предавателни числа
  • » лоша видимост
Типични повреди
  • » преден мост и спирачна система с дефекти
  • » неизправни светлини
  • » проблеми в електрическата система
Препоръчвани двигатели

Двулитров бензинов със 115 и 130 к.с. Задоволителна тяга и приемлива работа на мотора, разход около 9 л/100 км.

1,9-литров дизел със 120 к.с. Дизел с равномерен ход, бързи реакции при подаване на газ и добра тяга, разход около 7,5 л/100 км.

История на модела

1996 Смяна на поколенията, дебют на Nissan Primera II.

1997 Нов двулитров бензинов мотор със 130 к.с.

1999 Фейслифт.

2002 Смяна на поколенията. Новият модел се предлага като седан и комби.

2004 Подобрения в ергономията и комфорта на возене.

Коментари

Георги Станков
Имам удоволствието да карам Примера Р12 1.8 бензин вече осма година, при положение че имам автосервиз и всеки ден карам най-различни коли, и определено мога да я сравня с всеки един друг модел, а също така съм се нагледал на всякакви дефекти в някой прехвалени марки. Примера -та е един изключителен автомобил, уникално здрав и надежден, много приятен за каране, истинско удоволствие е да го управляваш, отлични параметри на динамика за 115 к.с., нисък разход на гориво / при мен е на газ /, доста ниски разходи за поддръжка като цяло, варианта комби има наистина огромен багажник, малко комбита предлагат толкова обем, Мотора е японски, с верига, събира само 3 литра масло до макс, за вече осма година ползване, освен нормалните консумативи съм ремонтирал рейката защото е френска, и съм сменил бравата на едната врата, това са всички ремонти по нея. За мен колата има съвременен дизайн, и предлага много за цената на която може да се купи в момента, чисто и просто българина не я оценява, просто защото не я познава.

nasko
az karam 2.2 dizel tuk v bg. i v italia imam sa6tata126 konia stra6ni sa mnogo sam dovolen,tazi v bg. mi e 2002 god.a v Italia 2006 sega 6te si vzemam poslednia model v Italia tazi v bg 6te ia prodavam a tazi ot Italia koiato e 2006 6te si ia svalia v bg.

Анонимен
hya mi y

Маркони
Единствения им преблем са горните носачи!

Анонимен
zraveite kolegi mojete li da mi kajete za nissan primera kakvi trqbva da sa oborotite na dvigatelq?

Анонимен
Влезте във форума на Нисан.бг. Там има достатъчно информация.

Aнонимен
Mislq da kupq nisan primera 2000 td. 90k. okolo 99,01 g.Mojete li da mi kajete kato cqlo kak e toq model,4asti (ceni),zdravina na motora,oka4vaneto.blagodarq vi predvaritelno

анонимен
kupuvai dokyto mojesh - http://www.mobile.bg/11269713364260334

анонимен
pi4 az karam 2000c.115k.c.triabva da ti kaja 4e e stra6no iaka kola,mnogo e stabilna i dobre varvi.slabo miasto sa im gornite nosa4i.samo te se razbivat ina4e mnogo si me kefi.kasmet

VAL
Турбодизела 2.0/90к.с./ от 2001 гори често подгревателни свещи. Налага се и да имате постоянно резервни бушони.

aleksandar
iskam da kupuvam takava kola ste mi dade li nqkoi savet

Йордан Шангов
Съгласен съм с горния коментар. Най - често срещаните проблеми са: -кормилна рейка; -течове на масло от скоростната кутия и от картера; -окачването като цяло. Поддъжката на този автомобил все още не е много ефтина - от към оригинални резервни части разбира се.

comments powered by Disqus