Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Smart ForFour

2
2
2571729129
Туит

Животът му беше кратък: представеният през 2004 г. Smart Forfour не можа да се утвърди на германския пазар. Престижният автомобил се оказа твърде скъп за сегмента на малките коли, където по презумпция цените са умерени.

Това се вижда още от обширния списък с допълнително оборудване, който се разпростира чак до командна система с цветна навигация. При желание цената бързо можеше да се закръгли на 30 000 евро. Така още от самото начало купувачите възприеха Forfour като твърде скъп и това не можа да се промени.

Още през 2006 г. производителят си направи изводите и преустанови производството. До този момент в Германия бяха продадени кръгло 45 000 екземпляра, включително и останалите на склад превозни средства, при това с високи отстъпки от цената. Днес купувачите имат полза от това. Употребяван Forfour от началните години на производство с пробег кръгло 50 000 км може да се намери вече за от 7500 евро. Модели от последната производствена година се предлагат за 9000 евро. Все пак 60% от предлаганите превозни средства принадлежат към висококачественото ниво на оборудване Variante.

Плюсове
  • » добър вътрешен простор
  • » индивидуален дизайн
  • » гъвкаво вътрешно пространство
  • » богато оборудване за безопасност
  • » динамична управляемост
  • » директно управление
  • » солидни спирачки
  • » енергични и икономични двигатели
Минуси
  • » ограничена обзорна видимост
  • » твърдо окачване
  • » тесни задни врати
  • » филтър за твърди частици серийно едва от 2006 г.
Типични повреди
  • » дефекти по осветителната уредба
  • » неизправна ръчна спирачка
  • » неизправности по електрооборудването
Препоръчвани двигатели

1,3-литров бензинов с 95 к .с. Четирицилиндров двигател с добра еластичност. Разход кръгло 6 л/100 км.

1,5-литров дизел с 95 к. с. Енергичен Common-Rail-дизелов агрегат. Икономичен разход около 7 л/100 км.

История на модела

2004 Представяне на вариантите Pulse и Passion: бензинови двигатели 1.1 (75 к. с.), 1.3 (95 к. с.) и 1.5 (109 к. с.). От есента 1.5 CDI със 68 и 95 к. с.

2005 1.5 Brabus (177 к. с.), нов базов модел 1.1 Pure (64 к. с.).

2006 Прекратяване на производството.

Коментари

Tchavdar
Karam go veche 5 godini bez nikakvi problemi

ilian
vupreki 4e tova mps ima supermo6ten dvigatel,tova si ostava edin durven chrysler p.s.tui durvo ne moje da se sravnqva s nemskiq si konkurent mercedes e clasa

comments powered by Disqus