Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris

Туит

През 2007 година Auris наследи Corolla като хечбек версия на компактния модел и до момента получава отлични отзиви по отношение на надеждността.

Не бихте могли да намерите Toyota Auris на възраст над шест години, тъй като компактният хечбек се продава от 2007 година. И все пак могат да бъдат открити изгодни предложения от по-ранните екземпляри, като има такива и на малко километри.

Двигател: Още от представянето на модела, Auris се предлага и с дизела 2.2 D-CAT с мощност от 177 к.с., който гарантира истинско удоволствие зад волана при нисък разход на гориво. Като по-рационална алтернатива се препоръчва двулитровият дизел със 126 к.с., който се отличава със съвсем прилична динамика и нисък разход. При по-малки годишни пробези подходящ е и бензиновият мотор с 97 к.с. От 2010 година Toyota Auris се предлага и в хибридна версия.

Каросерия: Auris подхожда прагматично към задълженията си и подобно на предшественичката си Corolla не се наема с екстравагантни начинания. Размерите на каросерията, използването на пространството и багажника се придържат към средното за класа. Обзорът на предлагания във версии с две и четири врати модел не дава никакви поводи за оплакване.

Изработка: Toyota Auris не поставя някакви нови стандарти с качеството си, а пластмасите в интериора изглеждат на средно ниво. Все пак моделът постига най-добрите стойности в статистиката на Dekra за повредите и дори след голям пробег не дава повод за оплакване. И при спирачките и окачването не се забелязва някакво съществено износване.

Безопасност: С пет звезди в теста на Euro NCAP, Auris е сред най-добрите в класа си. Широкото въвеждане на системи за асистенция обаче започва едва при второто поколение (от края на 2012 година).

Ходова част: Със сигурно поведение и сравнително мека настройка на окачването, Toyota Auris попада по-скоро в комфортната част на скалата. Кормилното управление е леко, като понякога усещането е малко синтетично.

Кой двигател ви препоръчваме

Двигателната гама включва добре известни агрегати на Toyota. Най-мощният е 2,2-литровият дизел със 177 к.с., който въпреки своите 400 Нм запазва съвсем умерен апетит. Още по-икономичен е балансираният двулитров дизел, който също осигурява добра динамика и е доста разпространен на вторичния пазар. При бензиновата гама най-малък е 1.4-литровият четирицилиндров мотор, заменен през 2009 година с 1,3-литров със 101 к.с.

Спецификации на двигателите на Toyota Auris
От коя година да е моделът

През 2009 година Toyota Auris получи по-мощни и икономични двигатели. Ако бюджетът ви позволява, по-добре е да изберете някой от тях. През 2010 година с лек фейслифт се сдоби и екстериорът; това може да бъде от полза като на по-късен етап при последваща продажба.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Освен добре оборудвания Sol се предлагат различни подходящи версии, но и базовата предлага добро ниво. Вариантът Club включва двузонов климатроник, 17-цолови джанти, както и камера за обратно виждане и мултимедийна система. Executiv е с добри ксенонови светлини, които заменят халогенните.

Каква е цената

Под 10 000 евро може да се намери 2.0 D-4D, който при пробег от 100 000 км не показва никакви признаци на умора.

Цени на Toyota Auris в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, Toyota Auris продължава успешната история на своя предшественик Corolla и постига отлични резултати в статистиката от техническите прегледи. Добре е при версиите с мощния дизелов агрегат да се провери състоянието на спирачките и ходовата част, когато пробегът е голям.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus