Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

1,0-литровият EcoBoost на Ford печели 8-и „Оскар“

18.06.2015 13:15
1,0-литровият EcoBoost на Ford печели 8-и „Оскар“

Трицилиндровият мотор оглавява своята категория на наградите Световен двигател на годината

•    1,0-литровият EcoBoost двигател на Ford е обявен за „Най-добър двигател под 1,0 литър за 2015 г.“ за четвърти пореден път на наградите Световен двигател на годината

•    Осма награда “Световен двигател на годината” за 4 години за ефективния и спортен 1,0-литров EcoBoost – единственият двигател, който е бил обявяван за големия победител три поредни пъти

•    Поразителният двигател е победител в категорията си заради своите отзивчивост, динамика, икономичност, рафинираност и технологии. Ford проучва технология за деактивиране на единия цилиндър за още по-висока ефективност


Малкият бензинов двигател, който шофьорите в Европа заобичаха заради неговите икономичност и впечатляваща динамика, получи осмо отличие в рамките на четири години на наградите Световен двигател на годината.

За четвърта поредна години 1,0-литровият EcoBoost двигател на Ford бе провъзгласен за „Най-добър двигател под 1,0 литър“. Той е обявен за победител в категорията си, въз основа на своите отзивчивост, динамика, икономичност, рафинираност и технологии – от жури от 87 автомобилни журналисти от 35 държави. Миналата година 1,0-литровият EcoBoost стана първият двигател, обявен за големия победител в Световен двигател на годината три поредни пъти, а през 2012 г. бе обявен за „Най-добър нов двигател“.

Десет модела в Европа са оборудвани с 1.0-литровия EcoBoost двигател. Един от всеки пет нови Ford автомобила, продадени в Европа през 2014 г., са с този агрегат, вкл. два от всеки пет автомобила Fiesta*. Ford проучва също и иновативен нов подход за деактивиране на единия цилиндър, което ще помогне за по-нататъшни подобрения.

„1,0-литровият EcoBoost двигател промени правилата на играта при малките бензинови двигатели и се гордеем, че остава най-добрият в класа си, въпреки растящия брой конкуренти“, каза Джо Бакай, Вицепрезидент Продуктово развитие във Ford-Европа. „Духът на иновациите, който ни помогна да създадем този двигател, е жив и ние продължаваме да развиваме нови агрегати.“

В сътрудничество с партньорите си Schaeffler Group, Ford работи по тестването на нов двумасов маховик, който дава възможност за деактивация на цилиндър при по-широка гама натоварване и обороти на двигателя, същевременно минимизирайки нивата на шум и вибрации. Пътните тестове с работещ прототип в Европейския изследователски и иновационен център в Аахен, Германия, показва допълнителни подобрения в икономичността до 6%.

„Дори при двигател с агресивно намален работен обем, като 1.0-литровия EcoBoost, може да се постигне значително подобрение в икономичността, като се проучи деактивирането на един от цилиндрите“, заяви Карстен Уебър, Мениджър технологични двигатели във Ford-Европа. „Основният приоритет в развитието на новите двигатели с вътрешно горене за приложение в автомобилната индустрия е продължаващото редуциране разхода на гориво“.

Наличен със 100, 125 и 140 к.с., 1,0-литровият EcoBoost се произвежда в заводите на Ford в Кьолн, Германия и Крайова, Румъния и вече се предлага в 72 страни по света. Досега двигателят е бил награждаван с Международната награда Паул Пийч за технологични иновации в Германия, отличието Dewar Trophy на Кралския автомобилен клуб във Великобритания и Breakthrough Award на списание Popular Mechanics в САЩ. Ford е и първият автомобилен производител, спечелил приза на Ward за един от 10-те най-добри 3-цилиндрови агрегати.

Глобално гамата на Ford от мощни, но икономични EcoBoost двигатели включва 1,5-, 1,6-, 2.0- и 2,3-литровите 4-цилиндрови двигатели, както и 2,7- и 3,5-литровите V6 двигатели. Последният се разработва, за да задвижва супер автомобила Ford GT, с който компанията ще се върне на състезанието в Льо Ман през 2016 г.

„1,0-литровият EcoBoost остава един от най-добрите примери за намаляване на работния обем на двигател“, сподели Деан Славнич, съпредседател на 17-ите награди Световен двигател на годината и редактор на сп. Международни технологии за двигатели. „Този фантастичен 3-цилиндров двигател показва, че има бъдеще за двигателя с вътрешно горене“.

# # #

* Данните се базират на 20-те основни европейски пазара: Австрия, Белгия, Великобритания, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Ирландия, Италия, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Румъния, Швеция и Швейцария.

Коментари
comments powered by Disqus