Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

18 години Мото-Пфое подпомага абитуриенти-сираци

18.03.2015 16:22

За втори пореден път фирмата инициира дарителска кампания за образованието им

#steniskanabala е благотворителна кампания на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно с БЧК се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg, който през 2015 г. е обновен и обогатен със съдържание и функционалности, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската ще бъде предоставена при дарения над 20 лв. Сайтът работи лесно и предоставя възможност за избор на модел, размер и вид тениска.

Тази година три известни имена – DJ Marten, Knapp и 45 Street – участват благотворително в кампанията, като всеки от дизайнерите предложи свой вариант за мъжка и дамска тениска, с което изборът става разнообразен, но и труден.

Както и досега, благотворителната кауза се подкрепя от много съмишленици. Партньор на Мото-Пфое в инициативата продължава да е БЧК, който събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и координира работата с тях. За втора поредна година DHL са официалният логистичен партньор, разнасящ благотворително тениските, а betahaus отново е любезен домакин на откриващото събитие и помага за оповестяването на информацията. Инициативата се подкрепя и от редица медийни партньори, които с готовност приеха да разпространяват добрата новина. Разгласата е поверена на Нова телевизия, списанията HELLO! България, BBC Знание, Glamour, МОДА, сайтовете webcafe.bg, vesti.bg и actualno.com, БГ Радио и JCDecaux. Зад каузата #steniskanabala отново застават известни имена като Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Наша запазена марка са дарителските ни програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше бала им, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти. С вече 18-годишен стаж в благотворителната дейност в полза на зрелостници без родители и като знак за собственото си израстване, през 2014 г. Мото-Пфое промени формата на каузата – за да постигне по-широк обхват и по-значим краен резултат за обществото – и вече втора поредна година го прилага.

Вдъхновяващ пример ни даде група абитуриенти от Пирот. През 2013 г. те създадоха „Пет минути за теб – цял живот за тях“ – благотворителна кампания, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. През 2014 г. Мото-Пфое пое щафетата и вече втора година продължава инициативата в България.




Коментари
comments powered by Disqus