Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2009 Audi S4: Смяна на караула

23.09.2008 16:51

Баварците от Инголщат разкриха първи снимки и технически подробности за топверсията на моделната линия А4. Най-съществена промяна спрямо предишното поколение е новият 6-цилиндров двигател, подпомаган от механичен компресор. Доставките на обновения Audi S4 ще започнат през март 2009 година.

Макар производителността на трилитровия TFSI (333 к. с.) да е по-ниска от тази на 4,2-литровия V8 (344 к. с.), който работеше под капака на "пенсионирания " S4, неговият въртящ момент от 440 Нм намира по-сполучливо разпределение върху скалата на оборотите. Максималната тяга на V-образния "шестак" е на разположение в диапазона 2500-4850 об./мин. и бива предавана към четирите колела посредством 6-степенна механична или 7-степенна полуавтоматична трансмисия S-Tronic.

Понижен разход

На борда са също така последната версия на легендарната система за двойно предаване Quattro, както и новият активен спортен диференциал като нейно оптимално допълнение. Седанът на S4 ускорява до 100 км/ч за 5,1 секунди, което е половин секунда под постижението на предишния модел. Спортният автомобил се нуждае от 9,7 респ. 9,9 литра бензин на 100 км. Изразено в проценти, тази стойност говори за редуциране на разхода с цели 26%.

Дискретна премяна

За да се превърне в S4, екстериорът на A4 e модифициран минимално. Сменени са престилките; предната маска е хромирана; корубите на външните огледала вече блестят в сребристо. Колелата са 18-цолови, страничните прагове са по-динамични, а накрайникът на ауспуховата система е с нова оптика и реаранжирана акустика.
Коментари
comments powered by Disqus