Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Audi ще стартира от първа редица

15.06.2012 00:50 1
1
2571893466

Миналогодишните победители Андре Лотерер, Марсел Феслер и Беноа Трелюе спечелиха полпозишъна в 80-ото издание на „24-те часа на Льо Ман” с хибридния Audi R18 e-tron quattro. Стандартният дизелов прототип R18 ultra изведе Марк Жене, Лоа Дювал и Ромен Дюма на втора позиция.

След първата сесия в четвъртък екипажът на Audi с номер 1 водеше в класирането за най-бърза обиколка благодарение на Андре Лотерер, но във втората, която стартира днес в 20:00 българско време, Лоа Дювал изведе класическия дизелов R18 ultra на първо място. Температурите на пистата спаднаха значително по време на третата финална квалификация тази нощ. Спадна обаче и трафикът, което позволи на Лотерер да си върне лидерската позиция с 3:23.787 минути, което е близо с две секунди по-добро от миналогодишното постижение на същия екипаж.

Отличната обиколка на Дювал гарантира първа стартова редица на Audi за 80-то издание на „Льо Ман”, което ще започне в събота от 16:00 българско време. В края на третата сесия по всичко личеше, че и Toyota може да намери място там, но силите на Антъни Дейвидсън стигнаха до третото място. В състезателни условия обаче автомобилът с номер 8 на Дейвидсън, Бурде и Саразен едва ли ще бъде толкова бърз, тъй като още вчера по време на свободната тренировка получи повреда в двигателя и той трябваше да бъде сменен, а на финала на втората квалификация се прибра боксовете със значително по-ниско от състезателното темпо.

Звездният екипаж на Audi Том Кристенсен, Диндо Капело и Алан Макниш остана на четвърта позиция с втория R18 e-tron quattro, а вторият бензинов хибрид на Toyota (Вурц, Накаджима, Лапиер) се пребори за петото място с класическия дизелов прототип на Audi с номер 4 (Рокенфелер, Джарвис и Бонаноми). Отборът на Strakka (Уотс, Кейн, Левентис), който ще стартира седми, пък бе най-бързият в групата на частните екипажи благодарение на шасито на HPD и страхотното темпо на Дани Уотс.

ADR Delta (Мартин, Шаруз, Грейвс) подобри постижението на OAK Racing (Николе, Лаеи, Пла) от втората сесия и си гарантира лидерската позиция в LMP2. При професионалистите в GT класа пък Luxury Racing с Ferrari 458 Italia (Мело, Маковиеки, Фарнбахер) измести Aston Martin (Мюке, Търнър, Фернандес) и Chevrolet (Гавин, Милнър и Уестбруук) от първото място. Имаше още една добра новина за Ferrari, тъй като AF Corse най-накрая върна автомобила с номер 51 на пистата (Фисикела, Виланедер, Бруни) след катастрофата, която Фисикела направи в сряда. За целта обаче отборът трябваше да получи напълно ново шаси тази сутрин.

Най-бърз при GT аматьорите беше отборът на Flying Lizard Motorsports с Porsche 911 (Найман, Пиле и Пъмпъли). Комбинираните резултати от трите квалификационни сесии може да видите тук.

80-то издание на „24-те часа на Льо Ман” стартира в събота от 16:00 българско време.

Коментари

tdi
Отново победа ... троен подиум за Ауди!!!Невероятна технологиа хибрид!!!

comments powered by Disqus