Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Тройна победа за Audi след тотален провал на Peugeot

13.06.2010 16:02 5
5
2571875657

Заводският екип на Audi се завърна на върха в „24-те часа на Льо Ман“, след като претвори богатия си опит в маратонската надпревара в неочаквана тройна победа.

Новият R15 TDI plus с #9 и екипаж Тимо Бернхард, Майк Рокенфелер и Ромен Дюма триумфира, а съотборниците им с #8 (Лотерер, Феслер, Трелюе) и #7 (Кристенсен, Макниш, Капело) направиха успеха на тима пълен.

Peugeot Sport не успя да продължи тоталната си доминация от квалификациите, където завоюва първите три позиции на старта и четвърта за частния прототип на Oreca, защото 908 HDi FAP имаше сериозни идентични проблеми с надеждността в състезателни условия.

Пилотите на французите очаквано поведоха след старта, а проблемите за тях започнаха от третия час. Тогава лидерът Педро Лами отпадна заради повреда в окачването на предно дясно колело. От Peugeot бяха решили да превърнат маратонското състезание в спринтова надпревара и техните прототипи поддържаха изключително високо темпо, но до 23-ия час всички 908 HDi FAP на пистата отпаднаха заради проблеми с двигателя.

Така миналогодишните победители не успяда да запишат четвърти успех в „Льо Ман“, докато Audi се възползва максимално от ситуацията и регистрира девета победа за последните 11 години.

В последния час от състезанието пилотите на Audi се подредиха във формация, за да премината триумфално финала. Победителите с #9 завъртяха общо 397 обиколки и рекордните 5410.71 км, а техните съотборници останаха съответно на един и три тура зад тях.

Четвъртото място зае екипажът на Oreca с 01-AIM (Аяри, Мерик, Андре), който беше най-бърз от представителите на бензиновите прототипи, въпреки че остана на 25 обиколки зад последното място на подиума. Автомобилът на Aston Martin с #009 (Ханкок, Примат, Фернандес) изпусна четвъртата позиция, след като получи повреда в двигателя час преди края на състезанието.

Победата в клас LMP2 спечели HPD ARX.01 при своя дебют в „24-те часа на Льо Ман“. Кейн, Уотс и Левентис заеха пето място в крайното класиране, като изпревариха със 7 обиколки своите най-близки съперници.

Макар да завършиха 13-и в генералното подреждане и зад победителите в GT2, тимът на Larbre Saleen с екипаж Габриеле Гардел, Ролан Бервил и Жулиен Канал спечелиха битката в GT1 със своя S7R.

Най-бързите пилоти в GT2 бяха близо до десетката и финишираха на 11-а позиция. Екипажът на Felbermayr Porsche в състав Марк Либ, Ричард Лиц и Волф Хенцлер триумфира в най-малкия клас.

Коментари

анонимен
@boro A ok, mersi.

boro
И трите автомобила на Audi са заводски. Просто единият тим, за който се състезават, e на Райнхолд Йост. Но пак си се води заводски. Не е като при Peugeot и Oreca :-)

анонимен
*polu-chastni

анонимен
Niakoi znae li zashto otborite na Audi se vodiat "Заводски екип", kogato te se deliat na 2 otbora - Audi Team Joest i Audi Sport North America - tova ne sa li poli-chastni otbori sas zavodksa podkrepa? Nikoi znae li?

анонимен
AUDI...AUDI...TDI...TDI!!!!!

comments powered by Disqus