Ferrari работи по система за задвижване на четирите колела, но не класическа механична, а хибридна.
Тя ще се прилага за моделите с предноразположен двигател и задно предаване, като предният мост ще се задвижва от два електромотора, монтирани в главините на колелата. Тази система ще има положителен ефект предимно върху динамиката на автомобила и поведението му в завой, тъй като въртящият момент на двете предни колела ще може да се контролира изключително ефективно по електронен път. По-ниският разход и намалените вредни емисии също са от значение, но едва ли Ferrari ще акцентира върху тях.
По всяка вероятност хибридната система ще се предлага като опция, като първият модел, който ще може да се възползва от нея, ще бъде наследникът на 612 Scaglietti. Новият представител на Черните кончета ще получи по-леко и устойчиво на усуквания алуминиево шаси, както и V12 мотор с директно впръскване. Не е изключено Ferrari да поеме по пътя на даунсайзинга и да включи в портфолиото си V8 с принудително пълнене.
Новият 612 ще се появи на пазара най-рано през 2012 година, а хибридната система – през 2014 г. в Женева.