700 конски сили и 800 Нм максимален въртящ момент са технически постижения, които не се нуждаят от особен коментар. Цялостната преработка на стандартния RS6 струва около 5000 евро.
Audi RS6 Avant напуска халетата на Quattro GmbH с 10-цилиндров V-образен TFSI-мотор, генериращ 580 конски сили и 650 Нм, и това го прави най-мощното серийно комби на пазара в момента. Тунерите от Кемптен явно не са доволни от тези показатели. Тяхната намеса не само подсилва мощта, но и повдига тягата до 800 Нм в диапазона 2400-6100 об./мин.Вдигната е летвата и що се отнася до максималната скорост (310 км/ч). Идеална стойка на асфалта подсигуряват модифицираните пружини в ходовата част в комбинация с понижен клиренс. Масивното антикрило в задницата не само се набива на очи, но и увеличава значително притискателната сила върху задния мост. Други отличителни белези на Abt RS6 са карбоновата "устна", залепена в долната част на предната престилка; матовочерните накрайници на изпускателната система, както и 20-цоловите колела.