Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ANDERSON Germany Ferrari F430 Spider: Трансформации

30.06.2011 14:23

С последния си проект ANDERSON Germany трансформира F430 Spider в Scuderia Spider 16M.

През 2008 г. Ferrari спечели шестнайсетата си победа в шампионата на конструкторите във Формула 1. Това бе и причината Скудерията да пусне на пазара специалната серия Scuderia Spider 16M на F430, която веднага се превърна в едно от най-желаните предложения на италианския производител заради ограничените до 499 бройки и факта, че това е последната модификация на 430 преди появата на новия 458 Italia.

Основната разлика между Scuderia Spider 16M и F430 Spider е в теглото. Представителите на специалната серия са с 80 килограма по-леки, а и все пак могат да се похвалят с 510 к.с. (490 к.с. стандартно за модела). По отношение на първия показател екипът на ANDERSON Germany е безсилен, но пък се справя повече добре със силовия пакет. Стандартните изпускателни колектори на 4,3-литровия V8 и катализаторите са заменени с по-ефективни, което в комбинация с препрограмирания блок за управление на двигателя води до максимална мощност от 569 к.с. (510 за Scuderia Spider 16M).

Диетата в програмата на ANDERSON Germany засяга главно новото регулируемо окачване, с което екипът на немския тунер намалява общото тегло с цели 29 кг. Трикомпонентните 20-цолови колела също допринасят за елегантната стойка на F430 Spider, но няма как базовият модел да достигне показателите на „оригиналния“ Scuderia Spider 16M що се отнася до килограмите.

В пакета на ANDERSON Germany влизат още новите брони и прагове, а голяма част от екстериорните елементи като корпусите на огледалата, дигузорът и решетката на двигателя са от карбон. Салонът също е понесъл творческия размах на ANDERSON Germany, като най-голямо впечатление в него прави жълто-черната цветова схема.

За съжаление на този етап няма информация за цената на целия пакет и дали една подобна трансформация няма да се окаже значително по-скъпа от това да се сдобиеш с оригиналния модел.

Коментари
comments powered by Disqus