Спортната машина става по-мощна, по-широка и по-гръмогласна
Фирмата за тунинг Mariani Car Styling придава нова външност на Aston Martin DB11. Но това не е всичко: британският спортен автомобил получава нов глас, за да компенсира акустичното отстъпление на V12 битурбомотора.
В края на миналата година DB11 на Aston Martin наследи поостарелия DB9 като най-мощен GT модел в портфолиото на марката. Британският производител на спортни автомобили обаче не просто е облякъл позната техника с нова обвивка. Инфо-развлекателната система, двигателят, пък и цялата платформа – всичко е ново. Получил се е един извънредно шикозен автомобил, по който обаче все още има какво да се подобри. Поне така гледат на нещата тунинг специалистите от Mariani Car Styling, посягайки към благородния GT.
На първо място, DB11 е автомобил, с който можете да се движите ужасно бързо. Затова в сътрудничество с производителя на ходова част H&R хората от Mariani са подобрили поведението при високи скорости. Все пак Aston е в състояние да достигне 322 км/ч, ако е необходимо – въпреки че един британски джентълмен не би се хвалил с това. Според Mariani в хода на съвместната работа с H&R са изработени първите в света спортни компоненти за DB11. Пружините снижават спортния автомобил по-близо до асфалта, а разширяването на следата изтегля колелата към външните ръбове на каросерията.
92 допълнителни конски сили и акустичен ъпгрейд
Оказва се, че DB11 е автомобил, с който можете да се движите още по-бързо. По заявка на клиента Mariani увеличава конските сили до кръглото число 700 (серийно 608 к.с.) и добавя още 150 нютонметра към въртящия момент, който става 850 Нм. Остава само въпросът как това изобилие от мощ ще стигне до слуха на потребителя – защото според тунерите макар битурбо агрегатът да е по-добрата машина, заради принудителното пълнене той не звучи толкова красиво като атмосферния. За щастие, серийната ауспухова уредба с клапи позволява доработки – и благодарение на модифицирането DB11 реве в режимите Sport и Sport Plus както по-мощно, така и по-плътно.
Цялото това произведение на изкуството е гарнирано с ковани джанти от три части на фирмата SchmidtRevolution. 21-цоловите колела са обути с високоскоростни гуми на Pirelli и изпълват изцяло пространството под калниците. Леглото на джантите по желание бива покрито с черен хром или с 24-каратово злато. Клиентите, които биха искали да възнаградят своя DB11 с пълна доза Mariani, получават всички подобрения със сертификат от TÜV и не е необходимо да спорят за тунинга при техническите прегледи.
Текст: Патрик Ланг
Снимки: Mariani Car Styling