Серийният кросоувър ще прилича на концепта DBX, само че вратите ще бъдат пет
Според предварителните данни кросоувърът Aston Martin Varekai ще започне кариерата си с бензинови версии (по-късно може да добави и чисто електрическа задвижваща система). Най-вероятните варианти са двигателят Mercedes-AMG V8 4,0, като на купето Vantage, както и собствен V12 5,2, като при DB11. Но има и трети кандидат. Главният дизайнер на компанията Марек Райхман намекна, че Varekai може да използва шестцилиндровия 3.0 M 256 турбодвигател и стартер-генератор с 22 к.с, като при модела Mercedes-AMG 53. По принцип серийният кросоувър ще прилича на концепта DBX, само че вратите ще бъдат пет.
Това решение всъщност ще превърне кросоувъра в т. нар. умерен хибрид (наличието на трилитров агрегат не изключва създаването на други версии). А за бензино-електрическата версия на модела Varekai се появиха слухове в отрасъла и по-рано. В разговор с журналисти Райхман не се ангажира обаче категорично да потвърди информацията за шестцилиндровоия двигател, но уточни, че това би било "много добър" избор за този модел. Но той съвсем недвусмислено отговори за идеята за дизеловото гориво на Aston Martin: "Никога, никога, никога, никога, никога, никога".
Строителството на завода в Сент Атан премина от втора фаза (преобразуване на хангарите на Министерството на отбраната в автомобилно производство) към трета (окончателни довършителни работи, настройка на оборудването). Началото на серийното производство е насрочено за края на 2019 г. и това ще бъде само Varekai. В завода ще бъдат разкрити 750 работни места в Южен Уелс, а за момента в него работят 150 души.